Personel i Zarządzanie 2/2004 z 01.02.2004, str. 50
Data publikacji: 28.06.2018
Z lektorem czy bez?
E-learning okazał się przełomem również w nauczaniu języków obcych. Dzięki niemu proces nauki stał się atrakcyjniejszy i szybszy, a przez to bardziej skuteczny. Niestety często brak planu i strategii kursu, niewłaściwie dobrany program multimedialny czy brak wsparcia lektora mogą opóźniać postępy językowe pracowników. Jak uniknąć tych zagrożeń?
Alina Łukawska
Autorka jest metodykiem szkoły językowej LANG LTC.
Kontakt: lang@lang.com.pl
Decydując się na podjęcie językowego kształcenia e-learningowego możemy skorzystać z platformy e-learningowej zainstalowanej na serwerze firmowym, z platformy internetowej (logując się każdorazowo z własnego stanowiska komputerowego) lub z programów multimedialnych na CD-ROM-ach lub zainstalowanych na twardych dyskach. Ze względu na bezpieczeństwo sieci komputerowej, często preferowanym przez dział szkoleń rozwiązaniem przy wyborze e-learnin-gowych szkoleń językowych, jest praca z programem multimedialnym na CD-ROM-ach.
