Poznaj swoich mistrzów
Analiza potrzeb szkoleniowych w firmie Michelin Polska - studium przypadku
Małgorzata Kwiecińska
Autorka jest menedżerem projektu. W firmie PROFESR odpowiada za sprzedaż i realizację projektów szkoleniowych i doradczych. Jest twórcą i współtwórcą programów szkoleń oraz koncepcji projektów szkoleniowych rozwijających umiejętności sprzedażowe i menedżerskie. Obecnie zarządza projektem szkoleniowym „Trening czyni mistrzem” dla Michelin Polska.
Kontakt: kwiecinska@profes.com.pl
Przed rozpoczęciem pisania wniosku o dofinansowanie szkoleń z Europejskiego Funduszu Społecznego warto dokładnie zastanowić się, jakiego rodzaju szkolenia są firmie potrzebne. Jest to bardzo ważny etap, od którego zależy powodzenie dalszych działań. W firmie Michelin Polska przygotowanie projektu szkoleniowego „Trening czyni mistrzem” skierowanego do mistrzów zostało poporzedzone analizą potrzeb szkoleniowych. Dzięki temu udało się przygotować projekt zgodny z potrzebami firmy i spójny z celami Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
