Siła empatii
Dlaczego warto rozwijać w sobie nie tylko zdolność do samooceny i samokontroli, wytrwałość i motywację, ale także empatię, umiejętność współpracy i łagodzenia konfliktów? Jakie kompetencje osobiste składają się na inteligencję emocjonalną? W jaki sposób nawet podstawowa znajomość zagadnień związanych z neurobiologią społeczną może pomóc w umiejętnym zarządzaniu zespołem? To kilka pytań, na które odpowiadał Daniel Goleman podczas swojej wizyty w Warszawie.
Halina Guryn
Autorka specjalizuje się w tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i zarządzania kadrami; współpracuje z licznymi mediami prasowymi, elektronicznymi oraz wydawnictwami książkowymi; od 1991 roku jest związana z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie”.
Kontakt: halinaguryn@op.pl
Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna - jak osiągnąć zawodowy i osobisty sukces to tytuł seminarium, które 28 września tego roku poprowadził Daniel Goleman, a zorganizowały firmy Bigram SA oraz Golden Mark we wspólnym cyklu „Autorytety”. Wizyta w Warszawie jednego z największych ekspertów w dziedzinie psychologii i rozwoju osobowości zbiegła się w czasie z wydaniem jego kolejnej na naszym rynku książki. Po znakomitej i bestsellerowej „Inteligencji emocjonalnej” ukazało się pierwsze polskie wydanie „Inteligencji społecznej”.
