Szkolenia dla sprzedawców w sklepach kosmetycznych
Konkurowanie jakością
Niewielkie firmy chcące konkurować z olbrzymimi supermarketami są zmuszone podejmować wiele działań, aby zdobyć klientów i ich lojalność. Dlatego niektóre z nich wdrażają programy szkoleniowe dla swoich partnerów handlowych. Chcą wyposażyć ich w nowe umiejętności, licząc na lojalność, wdzięczność i długofalową współpracę.
Iwona Piga
Autorka prowadzi szkolenia dotyczące sprzedaży, merchandisingu, category management, obsługi klienta. Była menedżerem w koncernach FMCG, odpowiadała m.in. za grupę merchendiserów i pracę z sieciami handlowymi. Jest znawcą sektora FMCG i wielkich sieci dystrybucji.
Kontakt:
iwona.piga@trenerzy.pl
Szkolenia były przeprowadzone dla międzynarodowego koncernu zaliczanego do czołowych producentów w branży kosmetycznej na świecie. W Polsce, początkowo z małej kilkuosobowej firmy, w ciągu kilku lat powstało 300-osobowe przedsiębiorstwo o silnie zakodowanym, pozytywnym wizerunku u naszych klientów.
