Kurs na przyszłość
Firma powinna inwestować w pracowników, starając się przy tym, by nie przekładało się to jedynie na korzyść dla organizacji. Umożliwienie nauki języka obcego to korzyść obopólna. Jednakże jest to również jeden z elementów wzmacniania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
Piotr Jankiewicz
Autor jest współwłaścicielem Maximizing Communication. Jest absolwentem Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Specjalizuje się w szkoleniach prowadzonych w języku angielskim dla menedżerów HR
Kontakt:
p.jankiewicz@maximizing.com.pl
AVON Operations Polska Sp. z o.o. w Garwolinie jest jedną z największych fabryk kosmetyków na świecie, zatrudnia około 3 tys. pracowników produkcji oraz około 300 biurowych. AOP mogłoby być przykładem tempa wdrażania zmian i usprawnień, bez których konkurencyjność w dzisiejszych czasach byłaby niemożliwa.
Jedną z inwestycji w kadry jest AVON Language Academy - program szkoleń językowych, który jest wynikiem współpracy Działu Personalnego oraz dostawcy usług - firmy Maximizing Communication z Warszawy.
Znajomość języka obcego, jedna z tzw. umiejętności miękkich, oraz postęp w tym obszarze są często kwestią subiektywnego odczucia. W AVON Language Academy podchodzi się do tej kwestii bardzo pragmatycznie - postęp w znajomości języka obcego to zwiększenie efektywności pracy na danym stanowisku oraz możliwość dalszego rozwoju, ponieważ coraz więcej szkoleń odbywa się w języku angielskim.
