W jaki sposób komunikować awans pracownikom?
Właśnie zrealizowaliśmy proces okresowych ocen naszego zespołu, w efekcie którego niektórzy z jego członków zostaną awansowani. W jaki sposób przekazać informację o tym samym zainteresowanym, jak również ich współpracownikom?
PROBLEM
ODPOWIEDŹ
Taka sytuacja jest korzystna, zarówno z punktu widzenia awansowanego, jak i pozostałych pracowników, którzy nabierają przekonania o istniejących w firmie możliwościach rozwijania swojej kariery. Korzyści odnosi również organizacja, której personel nabywający coraz to nowe kompetencje nieustannie podnosi jej wartość i konkurencyjność.
Awanse w strukturach firmy nie zawsze muszą wiązać się z objęciem stanowisk kierowniczych. Poza awansem pionowym pracownik może otrzymać propozycję awansu poziomego, związanego ze zmianą wykonywanych obowiązków, która pozwoli mu rozwijać nowe umiejętności i zdobyć nowe doświadczenia.
