Budowanie wizerunku firmy podczas targów pracy
Spotkanie dla wielu kandydatów
Targi pracy to wciąż doskonałe miejsce poszukiwania chętnych na staże i praktyki do firm. Od pierwszych takich wydarzeń minęło w Polsce już prawie 20 lat, ale wciąż przyciągają setki pracodawców oraz tysiące studentów i absolwentów. W targach w internecie uczestniczą nawet setki tysięcy osób.
Prezentowanie firmy jako pracodawcy podczas targów pracy należy bez wątpienia do tzw. najlepszych praktyk employer brandingowych. Można nie tylko umożliwić szerokim rzeszom potencjalnych kandydatów poznanie oferty, jaką firma ma dla pracowników, lecz także pozwolić na rozmowę z już zatrudnionymi specjalistami czy - poprzez towarzyszące targom wykłady, prezentacje i warsztaty - pokazać tę pracę od strony merytorycznej.
- W targach pracy uczestniczymy od chwili powstania naszej firmy, czyli od 1996 roku. Od początku jesteśmy obecni na targach pracy na Politechnice Poznańskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W kolejnych latach rozszerzaliśmy naszą aktywność o targi w Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Łodzi, a od pewnego czasu bierzemy również udział w targach zagranicznych w pięciu miastach w Niemczech: w Aachen, Stuttgarcie, Berlinie, Hamburgu i Dreźnie - mówi Iwona Grobelna, kierownik rekrutacji i rozwoju, Solaris Bus & Coach SA.
