Jak HR-owcy postrzegają siebie?
Po raz trzeci pracownicy z branży HRM zostali zapytani, jak postrzegają swoją pracę. Czy dziś także wybraliby pracę w obszarze zarządzania ludźmi? Jakie trzy życzenia miałaby spełnić złota rybka, aby mieli więcej motywacji do pracy? Czy każdy chce awansować na HR biznes partnera? Każdy HR-owiec zna doskonale specyfikę zawodu w swojej firmie, ale co myśli branża? Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie "HR-owca portret własny".
Z poprzednich dwóch raportów jasno wynikał wniosek, że praca w obszarze HRM to wymagająca ciągłego doszkalania, przystosowywania się do zmian i rosnącego zakresu działań profesja. Zarządzający kapitałem ludzkim muszą opanować do perfekcji niełatwą umiejętność pracy wielozadaniowej. Rośnie zakres ich obowiązków i odpowiedzialności. To już nie tylko coraz ambitniejsze, bo wynikające z szybko zmieniającej się sytuacji na rynku pracy, wyzwania związane ze znalezieniem i zrekrutowaniem najlepszych kandydatów. To również odpowiednie ich motywowanie i budowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. To wszystko w coraz większym stopniu powinno wykorzystywać nowe narzędzia, technologie i social media.
