Jak sprostać wymaganiom młodych pracowników?
Rozmowa z Jasonem Frankiem, prezesem zarządu MSLGROUP w Wielkiej Brytanii

Jason Frank
prezes zarządu MSLGROUP w Wielkiej Brytanii. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu komunikacją korporacyjną, w szczególności w zakresie employer brandingu: od rekrutacji, poprzez efektywną komunikację, aż do kierowania wielokulturowymi organizacjami. Doradzał takim markom, jak EY, Coca-Cola, Unilever, KPMG i HSBC, tworząc komunikację "od strategii do dostawy" w wielu dyscyplinach, w tym tych związanych z efektywnym zarządzaniem talentami w firmie.
Jason Frank będzie gościem XXII Kongresu Kadry, który odbędzie się 16-18 listopada w Warszawie.
W 2025 roku młodzi ludzie zdominują rynek pracy. Wymagające pokolenie Y jest już w firmach, a Z wkrótce do nich dołączy. Czy organizacje i ich dyrektorzy będą w stanie sprostać wymaganiom młodych ludzi?
