Personel i Zarządzanie 6/2022 z 01.06.2022, str. 10
Artykuł aktualny
na dzień 05.12.2025
Data publikacji: 09.05.2022
Czy obecnie, w czasie tylu zmian, employer branding uległ redefinicji?

Sytuacja na rynku pracy od dłuższej chwili jest trudna dla pracodawców i wiele wskazuje, że w najbliższych latach będzie jeszcze trudniejsza. Jeszcze przed pandemią budowanie silnej marki pracodawcy było kluczowe dla przyciągnięcia odpowiednich talentów do organizacji. Jednak zmiany na rynku pracy związane z pandemią zwiększyły presję, by wyróżniać się spośród firm, jednocześnie prezentując się autentycznie i atrakcyjnie. Demografia już od lat jest sprzymierzeńcem pracowników, a pandemia COVID-19 czy wojna w Ukrainie jeszcze zwiększyły niepewność w pozyskaniu rąk do pracy.
Dla wielu pracodawców wojna o talenty jest równie zaciekła jak przed trzema laty, a firmy muszą walczyć o uwagę talentów. Brakuje rąk do pracy
