Czy dział HR potrafi wykorzystać techniki marketingowe do promocji projektów personalnych?

Dział HR mający znaczenie w organizacji to taki, który jest partnerem w realizacji ambicji biznesowych. Badania pokazują, że zaangażowanie pracowników może zwiększać wyniki biznesowe nawet o 30 proc. Nic więc dziwnego, że organizacje mają apetyt na wykorzystywanie strategii i technik, które pomogą wzbudzić taką energię w ludziach. Marketing jest kopalnią inspiracji w zakresie podejścia do biznesu, klientów, rynku, a także wykorzystywanych narzędzi oraz ich promocji. Jedną z inspiracji marketingowych jest stwierdzenie, że dobre opakowanie to połowa sukcesu.
W DHL Parcel każdy wdrażany program HR-owy ma swoje logo, wizualizację graficzną oraz elementy lub formy przyciągające uwagę (np. używanie avatarów, komiksów, podcastów, angażujących konkursów). W komunikacji wewnętrznej często wykorzystujemy filmy, zamiast tradycyjnej formy pisanej. Pokazując skalę, to ponad sto filmów rocznie. Choć oczywiście sama komunikacja to za mało. Liczy się konkretny wynik. Monitorowanie wskaźników
