Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2002-04-02

ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA

PYTANIE
Powierzyłem swojemu pracownikowi wysłanie bardzo ważnej dla mnie przesyłki. Zależało mi na czasie, a wiedziałem, że tego dnia pracownik będzie przejeżdżał obok poczty, wykonując swoje codzienne obowiązki. Nie chciałem dodatkowo obciążać sekretarki, która i tak w tym dniu miała sporo pracy. Po dwóch dniach dowiedziałem się, że przesyłka nie dotarła do adresata. Pracownik poinformował mnie, że „załatwianie takich spraw nie należy do jego obowiązków” i że zgubił przesyłkę. Czy mogę zażądać od niego zwrotu jej równowartości?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00