Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-10-20

Wynagrodzenie prowizyjne

W obliczu narastającej konkurencji agresywniejsza staje się walka o klienta. Cały sektor handlu i usług, by przetrwać na rynku, prowadzi działania marketingowe. Wprowadza też do wynagrodzeń sprzedawców lub przedstawicieli handlowych element motywująco-dyscyplinujący, jakim jest prowizja.

Iwona Oczkowska
Mimo że nie jest to nowa forma wynagradzania, szczególnie w ostatnim 10-leciu zyskała na znaczeniu, gdyż jako ściśle związana z wynikami pracy jest atrakcyjna dla pracownika, który widzi zależność między jakością i ilością jego pracy a wynagrodzeniem, oraz dla pracodawcy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00