Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-01-06

DOKUMENTY W ZAKŁADZIE PRACY

Regulamin organizacyjny

Wydawanie regulaminu organizacyjnego dla danego zakładu pracy nie jest ściśle uregulowane przepisami rangi ustawowej. Jednak przepisy takiego aktu wiążą strony podobnie jak przepisy regulaminu pracy czy wynagradzania.

BEATA KACZMAREK
e-mail: autorzy.spp@infor.pl
Regulamin organizacyjny to zbiór norm, instrukcji oraz zasad określających sposób i metody działania struktur organizacyjnych występujących w zakładzie. Integralną częścią tworzonego regulaminu powinien być schemat organizacyjny danego zakładu. Regulamin może ponadto zawierać upoważnienia do wydania określonych instrukcji. Z uwagi na znaczenie tego aktu i rolę, jaką spełnia w zakładzie pracy, powinien on funkcjonować w każdym większym przedsiębiorstwie.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00