Serwis Prawno-Pracowniczy / Niezbędnik Kadrowo-Płacowy 19/2016 z 05.10.2016 [dodatek: Serwis Prawno-Pracowniczy, str. 20]
Data publikacji: 02.10.2016
Jak określić zakres obowiązków specjalisty ds. kadr
Szkoła będąca jednostką budżetową zatrudniła pracownika na stanowisku specjalisty ds. kadr. W jaki sposób należy określić jego zakres obowiązków i przedstawić je pracownikowi - pyta Czytelniczka z Ostrołęki.
Pracownik musi być zaznajomiony z zakresem swoich obowiązków. Może to nastąpić w dowolnej formie, nie wyłączając informacji ustnej. Najlepiej jednak zaznajomić pracownika z jego obowiązkami przez wręczenie mu zakresu czynności. Zakres czynności nie może wykraczać poza rodzaj pracy ustalony w umowie o pracę. Szczegółowość wykazu powinna być adekwatna do charakteru i stopnia złożoności zadań pracownika, a także jego wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
