Rachunkowość Budżetowa 16/2004 z 16.08.2004, str. 12
Data publikacji: 26.06.2018
Informacja o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego
W terminie do 31 sierpnia 2004 r. zarząd jednostki samorządu terytorialnego - w gminie wójt (burmistrz, prezydent miasta) - przedstawia informację o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za I półrocze 2004 r. organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego i regionalnej izbie obrachunkowej celem zaopiniowania.
KRYSTYNA GĄSIOREK
Zarząd jednostki samorządu terytorialnego, w gminach wójt (burmistrz, prezydent miasta), w toku wykonywania budżetu ma obowiązek przedstawić organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego i regionalnej izbie obrachunkowej informację o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za I półrocze roku budżetowego. Obowiązek ten wynika z art. 135 ustawy o finansach publicznych.
Zakres i forma informacji
Organ stanowiący decyduje, w jakiej formie i w jakim zakresie otrzyma sporządzoną informację o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze roku budżetowego, poprzez spełnienie ustawowego obowiązku wynikającego z art. 135 ust 2 ustawy o finansach publicznych.
