Zmiany zasad sporządzania sprawozdania Rb-Z-PPP
W związku z dużym zainteresowaniem naszych Czytelników tematyką zmian w sprawozdawczości budżetowej wprowadzonych rozporządzeniem Ministra Finansów z 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej, na łamach "Rachunkowości Budżetowej" cyklicznie prezentujemy kolejne nowe rozwiązania, zastosowane przez ustawodawcę. W tym numerze przedstawiamy modyfikacje, jakie pojawiły się we wzorze oraz zasadach sporządzania sprawozdania Rb-Z-PPP o stanie zobowiązań wynikających z umów partnerstwa publiczno-prywatnego.
Rozporządzeniem Ministra Finansów z 16 stycznia 2014 r. w sprawie sprawozdawczości budżetowej (dalej: rozporządzenie o sprawozdawczości budżetowej) ustawodawca wprowadził zmiany zarówno we wzorze, jak i instrukcji sporządzania sprawozdania Rb-Z-PPP o stanie zobowiązań wynikających z umów partnerstwa publiczno-prywatnego. Wprowadzone zmiany są podyktowane przede wszystkim dostosowaniem wymogów sprawozdawczych do zmian ustawy z 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (dalej: ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym).
