Centralny rejestr skarg i wniosków
Centralny rejestr skarg i wniosków
Czy w starostwie powiatowym należy prowadzić dwa rejestry skarg i wniosków jeden dla skarg i wniosków wpływających do starosty lub zarządu powiatu, a drugi do przewodniczącego rady powiatu lub rady powiatu czy jeden centralny dla całego starostwa powiatowego?
Zgodnie z art. 254 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm.), skargi i wnioski składane i przekazywane do organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych oraz związane z nimi Powyższy zapis potwierdza także par. 3 ust. 1 obowiązującego od 6 lutego 2002 roku rozporządzenia Rady Ministrów z 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5, poz. 46), stanowiący, że lub imiennie wyznaczonym pracownikom.
