Metody, narzędzia, zasady
Kształtowanie wizerunku wewnętrznego
Metody, narzędzia, zasady
Kształtowanie wizerunku wewnętrznego
Dla zarządu każdej jednostki administracji rządowej i samorządowej priorytetowym zadaniem powinno się stać budowanie mocnego, utożsamiającego się z urzędem zespołu, bowiem wówczas przy pomocy tychże osób możliwe będzie skuteczne kreowanie wizerunku zewnętrznego.
Działania Public Relations podejmowane w jednostkach administracji rządowej i samorządowej powinny być zaplanowane, a przede wszystkim skoordynowane z przyjętą przez nie strategią działania, z zaplanowanymi kampaniami w zakresie promocji oraz każdym innym aspektem działalności samorządu. W tym miejscu należy zauważyć, iż Public Relations samorządowe to nie tylko działania z zakresu (czyli relacji z mediami), sporadycznego sponsoringu, ewentualnych działań zmierzających do łagodzenia sytuacji kryzysowych, kontaktów ze społecznościami lokalnymi chociaż takie obszary są bardzo dobrze znane praktykom i teoretykom Public Relations. Prawdziwe Public Relations rozpoczyna się bowiem od wewnątrz, czyli od działań nazywanych definiowanych jako zespół decyzji oraz kroków podejmowanych w celu budowy lub wzmacniania wizerunku (stosunków, relacji) między podmiotami stanowiącymi otoczenie wewnętrzne samorządu.
