Gazeta Samorządu i Administracji 1/2004 z 05.01.2004, str. 58
Data publikacji: 03.07.2018
Złote Spinacze rozdane
Trzeba poprawić aktywność w dziedzinie PR
Samorządy powinny dokonać rewolucji w sposobie myślenia i działania w dziedzinie public relations - dowiódł rozstrzygnięty pod koniec listopada 2003 r. konkurs „Złoty Spinacz”.
Organizował go Związek Firm Public Relations. Głównymi celami były: integracja środowiska PR, promowanie kreatywności, rzetelności oraz zaangażowania. Według pomysłodawców konkursu, impreza ta jest doskonałym doświadczeniem mogącym podnieść prestiż i wizerunek uczestników. Jury, w którego skład wchodzili przedstawiciele branży PR, dziennikarze (m.in. Ernest Skalski z „Gazety Wyborczej”) oraz reprezentanci innych instytucji, oceniali przyjętą strategię projektu, rzetelność realizacji oraz, co bardzo ważne, efektywność finansową przedsięwzięcia (nakłady w stosunku do osiągniętych efektów). Konkurs przebiegał w czterech etapach, a ocena projektów następowała w systemie punktowym.
