Gazeta Samorządu i Administracji 22/2004 z 25.10.2004, str. 62
Data publikacji: 01.07.2018
Zadania PR wewnętrznego
Postawa urzędników kreuje wizerunek samorządu (1)
Samorządy terytorialne, podobnie jak inne przedsiębiorstwa oraz organizacje, powinny systematycznie i profesjonalnie prowadzić działania public relations (PR) w celu kształtowania pozytywnego wizerunku. Sytuacja ta jest podyktowana m.in. wymaganiami rynkowymi oraz zachodzącymi zmianami w nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach.
Władze samorządowe powinny konsekwentnie wprowadzać nowe rozwiązania zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Należy podkreślić, że pracownicy stanowią kluczowe ogniwo w łańcuchu działań komunikacyjnych w samorządzie. Systematycznie prowadzone wewnątrz samorządu, nieustanny monitoring zapewniający optymalne dostosowanie realizowanych działań do potrzeb samorządu zapewnią pełen sukces.
