Gazeta Samorządu i Administracji 26/2005 z 19.12.2005, str. 24
Data publikacji: 19.12.2005
Dwóch decyzji administracyjnych do tego samego adresata nie można wysłać w jednej kopercie
POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE
pytanie
Czy z urzędu gminy można wysłać w jednej kopercie do tego samego adresata dwa pisma w różnych sprawach. Czy są może jakieś zasady lub wyjątki w tym zakresie, szczególnie biorąc pod uwagę zasady doręczania pism?
odpowiedź
Stosownie do treści par. 26 ust. 1 rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych referenci załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną sprawą niemającą z nią bezpośredniego związku.
