Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Monitor Polski rok 2019 poz. 568
Wersja archiwalna od 2019-06-13 do 2024-02-22
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Monitor Polski rok 2019 poz. 568
Wersja archiwalna od 2019-06-13 do 2024-02-22
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 84
PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 13 czerwca 2019 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 2012 r. poz. 392, z 2015 r. poz. 1064, z 2018 r. poz. 1669 oraz z 2019 r. poz. 271 i 730) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. W zarządzeniu nr 2 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 stycznia 2016 r. w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. poz. 1148, z późn. zm.1)) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 7:

a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. W Kancelarii działa Gabinet Polityczny Prezesa Rady Ministrów, Gabinet Polityczny Wiceprezesa Rady Ministrów Piotra Glińskiego oraz Gabinet Polityczny Wiceprezesa Rady Ministrów Jacka Sasina.”,

b) ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Szczegółowy zakres zadań i kompetencji kierującego Gabinetem Politycznym Wiceprezesa Rady Ministrów Piotra Glińskiego określa Wiceprezes Rady Ministrów Piotr Gliński.”,

c) dodaje się ust. 4 w brzmieniu:

„4. Szczegółowy zakres zadań i kompetencji kierującego Gabinetem Politycznym Wiceprezesa Rady Ministrów Jacka Sasina określa Wiceprezes Rady Ministrów Jacek Sasin.”;

2) w § 8 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. W skład Kancelarii wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Biuro Prezesa Rady Ministrów;

2) Sekretariat Wiceprezesa Rady Ministrów;

3) Centrum Informacyjne Rządu;

4) Centrum Oceny Administracji;

5) Rządowe Biuro Monitorowania Projektów;

6) Departament Analiz;

7) Departament Analiz Przygotowań Obronnych Administracji;

8) Departament Bezpieczeństwa Narodowego;

9) Departament GovTech Polska;

10) Departament Koordynacji Procesu Legislacyjnego;

11) Departament Koordynacji Projektów Międzynarodowych;

12) Departament Oceny Skutków Regulacji;

13) Departament Pomocy Humanitarnej;

14) Departament Prawny;

15) Departament Programowania Prac Rządu;

16) Departament Skarbu Państwa;

17) Departament Służby Cywilnej;

18) Departament Społeczeństwa Obywatelskiego;

19) Departament Spraw Obywatelskich;

20) Departament Spraw Parlamentarnych;

21) Departament Spraw Zagranicznych;

22) Departament Studiów Strategicznych;

23) Biuro Budżetowo-Finansowe;

24) Biuro Dyrektora Generalnego;

25) Biuro Ochrony.”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: M. Morawiecki

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionego zarządzenia zostały ogłoszone w M.P. z 2017 r. poz. 14 i 694, z 2018 r. poz. 17, 179, 287, 444, 512, 670, 1084 i 1162 oraz z 2019 r. poz. 14.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00