Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.03.2006, sygn. II-2/423/4/2006/TW, Pierwszy Urząd Skarbowy w Zielonej Górze, sygn. II-2/423/4/2006/TW

Czy koszt zakupu towarów w ramach premiowania dużych odbiorców dokonujących zakupów w firmie będzie w momencie sprzedaży tych towarów po niższej cenie lub wydania nieodpłatnego kosztem uzyskania przychodu?

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14 a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze. zm.) postanawia uznać za prawidłowe stanowisko wyrażone we wniosku z dnia 24 stycznia 2006 r. dotyczące możliwości uwzględnienia w kosztach uzyskania przychodów kosztów zakupu towarów w ramach premiowania dużych odbiorców dokonujących zakupów w firmie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00