Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 17.07.2007, sygn. DG/415-29/07, Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, sygn. DG/415-29/07

Jak dokumentować wydatki związane z funkcjonowaniem firmy?

Pytanie podatnika

Podatniczka wniosła o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przedstawiając następujący stan faktyczny: Prowadzi działalność gospodarczą samodzielnie, opodatkowaną na zasadach ogólnych, jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT. Od osoby fizycznej wynajmuje lokal biurowy, który stanowi miejsce wykonywania działalności. Zgodnie z umową zawartą z właścicielem lokalu, poza opłatą za najem, jest zobowiązana do pokrywania we własnym zakresie czynszu najmu do Spółdzielni Mieszkaniowej oraz wszelkich kosztów eksploatacyjnych związanych z korzystaniem z  przedmiotu najmu, jak energia elektryczna, gaz, woda itp. wg wskazań liczników lub stawek dostawców tych mediów. W związku z powyższym od właściciela lokalu otrzymuje co miesiąc rachunek obciążający na umówioną kwotę, oryginalne faktury dostawców mediów wystawione na nazwisko właściciela lokalu ze wskazaniem adresu, którego dotyczą (czyli miejsca wykonywania przez Podatniczkę działalności gospodarczej) oraz kserokopię dowodu wpłaty czynszu najmu za przedmiotowy lokal na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00