Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.09.2007, sygn. PD.423-53/07, Lubelski Urząd Skarbowy, sygn. PD.423-53/07

Czy wręczanie kontrahentom oraz klientom indywidualnym gadżetów nie opatrzonych logo firmy, może stanowić reprezentację w rozumieniu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop, a jeśli tak, to w jakich okolicznościach?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E N I E

Działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. nr 8, poz. 60 z późn. zm. ) Naczelnik Lubelskiego Urzędu Skarbowego w Lublinie po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 28 czerwca 2007 r. nr NG/3556/07 w sprawie udzielenia interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego, w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w kwestii zaliczenia wydatków na nabycie gadżetów nie opatrzonych w logo firmy, przekazanych nieodpłatnie kontrahentom oraz klientom indywidualnym, do wydatków na reprezentację - stwierdza, iż przedstawione we wniosku stanowisko jest

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00