Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 11.05.2012, sygn. IPTPB3/423-90/12-2/GG, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB3/423-90/12-2/GG

Czy Wnioskodawca może zaliczyć koszty organizacji turnieju golfowego do kosztów uzyskania przychodów?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, reprezentowanej przez pełnomocnika przedstawione we wniosku z dnia 12 marca 2012 r. (data wpływu 14 marca 2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zakwalifikowania do kosztów uzyskania przychodów organizacji turnieju golfowego jest:

  • prawidłowe, w części dotyczącej kosztów związanych z promocją Wnioskodawcy,
  • nieprawidłowe, w części dotyczącej kosztów związanych z organizacją turnieju golfowego.

UZASADNIENIE

W dniu 14 marca 2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej zorganizuje turniej golfowy pod nazwą promujący markę Spółki oraz ideę uprawiania tego sportu w Polsce.

W ramach organizowanego turnieju Spółka zyskuje możliwość reklamy własnej marki jak i świadczonych przez siebie usług pośród uczestników turnieju.

Podczas turnieju zaprezentowane zostanie logo Spółki, które pojawi się na bannerach, roll - upach czy standach reklamowych. Podczas turnieju zostaną również rozdane gadżety reklamowe Spółki (z logo Spółki oraz informacjami teleadresowymi). Program finału turnieju przewiduje różnego rodzaju atrakcje np. pokazy taneczne, fitness, mody.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00