Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Sprawiedliwości rok 2024 poz. 141
Wersja aktualna od 2024-04-20
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Sprawiedliwości rok 2024 poz. 141
Wersja aktualna od 2024-04-20
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

z dnia 19 kwietnia 2024 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do spraw aplikacji radcowskiej przy Ministrze Sprawiedliwości z siedzibą w Olsztynie

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. W zarządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 marca 2023 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do spraw aplikacji radcowskiej przy Ministrze Sprawiedliwości z siedzibą w Olsztynie (Dz. Urz. Min. Sprawiedl. poz. 78) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 1:

a) pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) przedstawiciele Ministra Sprawiedliwości:

a) Maja Jabłońska - sędzia Sądu Rejonowego w Olsztynie,

b) Ewa Kurasz - sędzia Sądu Rejonowego w Bartoszycach,

c) Katarzyna Piotrowska - sędzia Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku;”,

b) pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„4) Tomasz Wilk - prokurator Prokuratury Okręgowej w Łomży.”;

2) § 2 i 3 otrzymują brzmienie:

„§ 2. Na Przewodniczącego Komisji, o której mowa w § 1, wyznacza się Ewę Kurasz.

§ 3. Na Zastępcę Przewodniczącego Komisji, o której mowa w § 1, wyznacza się Maję Jabłońską.”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

z upoważnienia
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
Maria Ejchart
PODSEKRETARZ STANU

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00