Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji rok 2020 poz. 5
Wersja archiwalna od 2020-03-01 do 2020-09-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji rok 2020 poz. 5
Wersja archiwalna od 2020-03-01 do 2020-09-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 5
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)

z dnia 26 lutego 2020 r.

w sprawie nadania statutu Urzędowi do Spraw Cudzoziemców

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. Urzędowi do Spraw Cudzoziemców nadaje się statut, który stanowi załącznik do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. Traci moc zarządzenie nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie nadania statutu Urzędowi do Spraw Cudzoziemców (Dz. Urz. Min. Spraw Wew. i Ad. poz. 2).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2020 r.

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji: z up. B. Poboży

1) Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji kieruje działem administracji rządowej - sprawy wewnętrzne, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. poz. 2264).

Załącznik do zarządzenia nr 5
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 lutego 2020 r. (poz. 5)

STATUT URZĘDU DO SPRAW CUDZOZIEMCÓW

§ 1. Urząd do Spraw Cudzoziemców, zwany dalej "Urzędem", jest urzędem administracji rządowej obsługującym Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców, zwanego dalej "Szefem Urzędu", działającym pod jego bezpośrednim kierownictwem.

§ 2. Urzędem kieruje Szef Urzędu przy pomocy zastępców Szefa Urzędu, dyrektora generalnego i kierowników komórek organizacyjnych wymienionych w § 4.

§ 3. Szef Urzędu może tworzyć rady i zespoły, jako organy doradcze i opiniodawcze, określając ich nazwę, skład osobowy, zakres i tryb działania.

§ 4. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Departament Legalizacji Pobytu;

2) Departament Postępowań Uchodźczych;

3) Departament Pomocy Socjalnej;

4) Departament Kontroli;

5) Biuro Szefa Urzędu;

6) Biuro Dyrektora Generalnego;

7) Biuro Finansów;

8) Biuro Funduszy Zagranicznych;

9) Biuro Prawne;

10) Biuro Informatyki.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00