Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej rok 2010 nr 2 poz. 40
Wersja archiwalna od 2010-12-10 do 2015-04-17
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej rok 2010 nr 2 poz. 40
Wersja archiwalna od 2010-12-10 do 2015-04-17
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

DECYZJA Nr 69
KOMENDANTA GŁÓWNEGO PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

z dnia 10 grudnia 2010 r.

zmieniająca decyzję w sprawie wprowadzenia do stosowania „Regulaminu planowania i udzielania zamówień publicznych w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej” oraz „Regulaminu komisji przetargowej”

Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228) postanawia się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

W decyzji nr 26 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 czerwca 2010 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania „Regulaminu planowania i udzielania zamówień publicznych w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej” oraz „Regulaminu komisji przetargowej”, wprowadza się następujące zmiany:

1) w załączniku nr 1 § 13 otrzymuje brzmienie:

„§ 13. 1. Wniosek, o którym mowa w § 10 i 11, powinien zawierać:

1) opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29-31 ustawy, ze szczególnym uwzględnieniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy wraz z opisem rozwiązań równoważnych;

2) 9-cio cyfrowe oznaczenie kodowe określone we „Wspólnym Słowniku Zamówień” (CPV), dostępnym na stronie www.uzp.gov.pl;

3) imiona i nazwiska osób przygotowujących opis przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem zajmowanego stanowiska;

4) ewentualne przesłanki zastosowania trybu innego niż tryb przetargu nieograniczonego lub ograniczonego tj. uzasadnienie faktyczne istnienia przesłanek zastosowania odstępstwa od trybów podstawowych;

5) wartość szacunkową przedmiotu zamówienia (wartość netto) ustaloną w sposób określony w art. 32-35 ustawy. W przypadku dostaw lub usług powtarzających się okresowo, w których podstawą ustalenia wartości zamówienia jest łączna wartość zamówień tego samego rodzaju pod pojęciem „rodzaj” należy rozumieć to samo przeznaczenie, zastosowanie przedmiotu zamówienia, a w przypadku usług - ten sam charakter świadczeń;

6) kwotę (brutto) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

7) pozycję z planu, o którym mowa w § 5 Regulaminu, z zastrzeżeniem pkt 21;

8) informację dotyczącą części zamówienia, jeżeli zamówienie udzielane jest w częściach, w rozumieniu art. 32 ust. 4 ustawy, wraz z podaniem wartości tych części;

9) informację dotyczącą przewidywanych zamówień uzupełniających, jeżeli Zamawiający przewiduje taką możliwość, wraz z podaniem wartości zamówienia uzupełniającego;

10) imiona i nazwiska osób ustalających wartość zamówienia wraz z podaniem zajmowanego stanowiska;

11) informację na temat podstawy obliczenia wartości zamówienia (wskazać odpowiedni dokument np. planowane koszty, kosztorys inwestorski, program funkcjonalno-użytkowy);

12) datę obliczenia wartości zamówienia;

13) planowany termin realizacji zamówienia;

14) proponowane kryteria oceny ofert oraz ich wagę w %;

15) imiona i nazwiska osób określających kryteria oceny ofert wraz z podaniem zajmowanego stanowiska;

16) opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu;

17) imiona i nazwiska osób przygotowujących opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem zajmowanego stanowiska;

18) minimalne wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia, w zakresie gwarancji, rękojmi, serwisu, przeszkolenia z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, zasad odbioru, itp.;

19) osoby wyznaczone do pracy w komisji, wraz z podaniem zajmowanego stanowiska;

20) wymagania w zakresie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, które służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy;

21) w przypadku, gdy przedmiot zamówienia nie znajduje się w planie rzeczowo - finansowym należy podać podstawę do uruchomienia procedury i źródło finansowania;

22) wykaz znanych Zamawiającemu wykonawców, którzy w ramach swojej działalności świadczą usługi dostawy lub roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, a których można by bezpośrednio poinformować o wszczęciu postępowania.

2. Do wniosku należy dołączyć:

1) notatkę służbową uzasadniającą celowość udzielenia zamówienia publicznego - w przypadku dostaw lub usług - zatwierdzoną przez Komendanta lub Zastępcę, nadzorującego komórkę organizacyjną odpowiedzialną za realizację zamówienia;

2) notatkę z uzgodnień, z Biurem Logistyki KG PSP określającym klasyfikację budżetową dotyczącą zakresu prac będących przedmiotem zamówienia - w przypadku robót budowlanych;

3) zaakceptowany program inwestycji budowlanej zawierający elementy, o których mowa w przepisach ogólnie obowiązujących.

3. Wniosek w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej od 6000 do 14000 euro powinien zawierać:

1) opis przedmiotu zamówienia;

2) wartość szacunkową przedmiotu zamówienia (wartość netto) oraz kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia (wartość brutto);

3) planowany termin realizacji zamówienia;

4) proponowane kryteria oceny ofert oraz ich wagę w %;

5) minimalne wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia w zakresie gwarancji, rękojmi, serwisu, przeszkolenia z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, zasad odbioru, itp.;

6) osoby wyznaczone do pracy w komisji;

7) wykaz co najmniej dwóch Wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy, usługi lub roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, do których należy skierować zaproszenie do złożenia oferty, chyba że ze względu na specjalistyczny charakter przedmiotu zamówienia może on być zrealizowany tylko przez jednego Wykonawcę;

8) notatkę służbową uzasadniającą celowość udzielenia zamówienia publicznego, jak w ust. 2 pkt 1;

9) pozycję z planu rzeczowo-finansowego lub informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 21.

4. BF WZP zwraca wnioski niespełniające wymogów, o których mowa wyżej. Dopuszcza się możliwość naniesienia poprawki odręcznie przez dyrektora komórki organizacyjnej właściwej dla przedmiotu zamówienia.”;

2) w załączniku nr 2:

a) w § 22 w ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„2) protokół z postępowania, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 października 2010 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), zwanego dalej „rozporządzeniem”.”,

b) w § 34 w ust. 1 zdanie drugie otrzymuje brzmienie:

„Oświadczenia należy składać na druku ZP-1 wraz z określeniem, poprzez pozostawienie bez skreślenia, charakteru wykonywanych czynności.”,

c) uchyla się § 35 i 36.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

Decyzja wchodzi w życie z dniem 10 grudnia 2010 r.

Komendant Główny
Państwowej Straży Pożarnej

gen. brygadier Wiesław Leśniakiewicz

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00