Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Pracy i Polityki Społecznej rok 2011 nr 1 poz. 5
Wersja aktualna od 2011-02-25
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Pracy i Polityki Społecznej rok 2011 nr 1 poz. 5
Wersja aktualna od 2011-02-25
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 5
MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ1)

z dnia 25 lutego 2011 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej ds. opiniowania ofert złożonych w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w latach 2011–2013

Na podstawie art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

Powołuje się Komisję Konkursową w celu opiniowania ofert złożonych w trybie otwartego konkursie ofert określonego w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w latach 2011-2013, zwaną dalej „Komisją”.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

1. Do zadań Komisji należy:

1) analiza i ocena złożonych ofert, w oparciu o kryteria podane w treści ogłoszenia o otwartym konkursie ofert;

2) przedłożenie Ministrowi Pracy i Polityki Społecznej opinii co do złożonych ofert wraz z rekomendacją ich wyboru do przyznania dotacji, o których mowa w art. 127 ust. 1 pkt 1 lit. e ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.)2);

2. Ocenę złożonych ofert Komisja zamieszcza w formularzu „Karta oceny merytorycznej”, którego wzór określa załącznik do zarządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.

W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący - Dyrektor Departamentu Pożytku Publicznego;

2) sekretarz - powołany przez przewodniczącego Komisji spośród członków Komisji;

3) członkowie powołani przez przewodniczącego Komisji spośród pracowników Departamentu Pożytku Publicznego oraz przedstawicieli zgłoszonych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.

1. Pracami Komisji kieruje przewodniczący Komisji.

2. Przewodniczący Komisji:

1) zwołuje posiedzenia Komisji, określając porządek obrad;

2) przewodniczy posiedzeniom Komisji;

3) określa tryb pracy Komisji;

4) podejmuje ostateczną decyzję w przypadkach spornych;

5) akceptuje sporządzony przez sekretarza Komisji protokół z posiedzenia Komisji.

3. W przypadku nieobecności przewodniczącego Komisji jego zadania wypełnia sekretarz, bądź w przypadku jego nieobecności inny członek Komisji upoważniony pisemnie przez przewodniczącego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.

Sekretarz Komisji odpowiada za:

1) powiadamianie członków Komisji o terminie i miejscu posiedzenia Komisji;

2) sporządzanie protokołu z posiedzenia Komisji;

3) przechowywanie dokumentacji Komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.

Praca w Komisji ma charakter nieodpłatny i członkowie Komisji nie otrzymują z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia, zwrotu kosztów przejazdów i noclegu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.

1. W pracach Komisji biorą udział, z głosem doradczym, eksperci posiadający szczegółową wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych dotyczących konkursu, zaproszeni do udziału w jej pracach przez przewodniczącego Komisji.

2. Eksperci, o których mowa w ust. 1, otrzymują wynagrodzenie ze środków finansowych pochodzących z Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.

Obsługę organizacyjną i administracyjno-biurową Komisji zapewnia Departament Pożytku Publicznego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

MINISTER
PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Jolanta Fedak

1) Minister Pracy i Polityki Społecznej kieruje działem administracji rządowej - praca, zabezpieczenie społeczne oraz sprawy rodziny, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. Nr 216, poz. 1598).

2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz.U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00