Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rok 2020 poz. 26
Wersja aktualna od 2020-09-25
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej rok 2020 poz. 26
Wersja aktualna od 2020-09-25
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 24
MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

z dnia 23 września 2020 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" - edycja 2020-2021

Na podstawie art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2192, z 2019 r. poz. 1622, 1696 i 2473 oraz z 2020 r. poz. 321) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.

Powołuje się Komisję Konkursową, zwaną dalej "Komisją", w celu przeprowadzenia otwartego konkursu i dokonania wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" - edycja 2020-2021.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.

Do zadań Komisji należy:

1) analiza i ocena złożonych ofert w oparciu o kryteria, o których mowa w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" - edycja 2020-2021, zwanego dalej "Programem";

2) przedłożenie Ministrowi Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, zwanemu dalej "Ministrem", zbiorczego protokołu przebiegu konkursu ofert oraz listy rankingowej ofert zawierającej rekomendowane przez Komisję oferty przeznaczone do finansowania wraz z proponowaną kwotą dofinansowania.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.

1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący - Dyrektor Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych, zwanego dalej "BON";

2) członkowie rekomendowani przez przewodniczącego w liczbie:

a) czterech przedstawicieli BON;

b) dwóch przedstawicieli zgłoszonych przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1057), wybranych z listy zgłoszeń do prac w komisji konkursowej w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" - edycja 2020-2021, zatwierdzonej przez Sekretarza Stanu nadzorującego BON.

2. Przewodniczący wyznacza wiceprzewodniczącego oraz sekretarza spośród członków Komisji, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a.

3. Listę członków Komisji, przedstawioną przez przewodniczącego, zatwierdza Minister.

4. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w § 4, składają oświadczenie o bezstronności, a w przypadku zaistnienia konfliktu interesów powiadamiają o tym przewodniczącego Komisji i wyłączają się od analizy i oceny ofert. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

5. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w § 4, składają oświadczenie o zachowaniu poufności danych zawartych w opiniowanych ofertach w związku z ich udziałem w pracach Komisji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

6. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w § 4, składają oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

7. Odwołania członka Komisji dokonuje Minister na wniosek przewodniczącego Komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.

Do prac Komisji mogą zostać zaproszone przez przewodniczącego Komisji z głosem doradczym, osoby będące ekspertami w zakresie asystencji osób niepełnosprawnych lub wsparcia osób niepełnosprawnych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.

1. Do obowiązków przewodniczącego należy:

1) kierowanie pracami Komisji;

2) zwoływanie posiedzeń Komisji i określanie porządku obrad;

3) podejmowanie decyzji w przypadkach spornych;

4) akceptowanie sporządzonego przez sekretarza protokołu z posiedzenia Komisji.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego jego obowiązki wykonuje wiceprzewodniczący albo upoważniony pisemnie przez przewodniczącego albo wiceprzewodniczącego inny członek Komisji.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6.

Do obowiązków sekretarza należy:

1) powiadamianie członków Komisji o terminie i miejscu posiedzenia Komisji;

2) sporządzanie protokołu z posiedzenia Komisji;

3) przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komisji;

4) sprawdzenie poprawności wypełniania kart oceny formalnej i merytorycznej oraz uśrednionych ocen merytorycznych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7.

1. Komisja obraduje w składzie co najmniej trzyosobowym na posiedzeniach zwoływanych przez przewodniczącego.

2. Komisja obraduje w siedzibie i w godzinach pracy Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, w Warszawie przy ul. Żurawiej 4a.

3. Praca w Komisji ma charakter nieodpłatny. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w § 4, nie otrzymują z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.

4. Członkom Komisji, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 lit. b, oraz osobom, o których mowa w § 4, biorącym udział w posiedzeniach Komisji, przysługuje zwrot kosztów przejazdów na terenie kraju, na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz.U. poz. 167) oraz obowiązujących w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Wytycznych Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie warunków zwrotu kosztów podróży członkom organów opiniodawczych, doradczych, opiniodawczo-doradczych, rad, zespołów i komisji działających przy Ministrze Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

5. Decyzje są podejmowane w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów. Każdy członek Komisji posiada jeden głos. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos przewodniczącego.

6. Komisja sporządza listę rankingową złożonych ofert.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8.

Obsługę organizacyjną i administracyjno-biurową Komisji zapewnia BON.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 9.

Komisja działa do dnia ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert w ramach Programu.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 10.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

MINISTER RODZINY,
PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Marlena Maląg

Załączniki do zarządzenia nr 24
Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
z dnia 23 września 2020 r.
(poz. 26)

Załącznik nr 1

WZÓR - OŚWIADCZENIE

infoRgrafika

Załącznik nr 2

WZÓR - OŚWIADCZENIE

infoRgrafika

Załącznik nr 3

WZÓR - OŚWIADCZENIE

infoRgrafika

infoRgrafika

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00