Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych rok 2023 poz. 13
Wersja aktualna od 2023-05-12
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Urzędowy Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych rok 2023 poz. 13
Wersja aktualna od 2023-05-12
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 15
NACZELNEGO DYREKTORA ARCHIWÓW PAŃSTWOWYCH

z dnia 12 maja 2023 r.

w sprawie powołania i zasad pracy komisji konkursowej do oceny ofert złożonych w konkursie na realizację zadania publicznego „Wspieranie działań archiwalnych 2023"

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1. W celu oceny ofert złożonych w konkursie na realizację zadania publicznego, ogłoszonym zarządzeniem nr 13 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 18 kwietnia 2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na realizację zadania publicznego „Wspieranie działań archiwalnych 2023" (Dz. Urz. NDAP poz. 11), zwanym dalej „WDA 2023", powołuje się komisję konkursową, zwaną dalej „komisją", w składzie:

1) Dariusz Makowski (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych) - przewodniczący komisji;

2) Anna Czajka (Archiwum Główne Akt Dawnych);

3) Ewelina Kowalik (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

4) Beata Krenc (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

5) dr Anna Laszuk (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

6) Agnieszka Makówka (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

7) Jarosław Rocławski (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych);

8) Elżbieta Wiercioch-Seget (Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych).

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. 1. Oferty złożone w konkursie „WDA 2023" zostają poddane weryfikacji formalnej zgodnie z kryteriami określonymi w zarządzeniu, o którym mowa w § 1.

2. Weryfikacji formalnej złożonych ofert, za pomocą systemu Witkac.pl, dokonują członkowie komisji wymienieni w § 1 pkt 3, 4 i 7.

3. Komisja sporządza protokół z weryfikacji formalnej ofert. Załącznikiem do protokołu jest lista oferentów, których oferty odrzucono ze względów formalnych oraz lista ofert przekazanych do oceny merytorycznej.

4. Oferty złożone w konkursie „WDA 2023", które zostały pozytywnie zweryfikowane pod względem formalnym, zostają poddane ocenie merytorycznej zgodnie z kryteriami określonymi w zarządzeniu, o którym mowa w § 1.

5. Oceny merytorycznej ofert, za pomocą systemu Witkac.pl, dokonują członkowie komisji wymienieni w § 1 pkt 2, 5 i 6.

6. Z punktów przyznanych przez poszczególnych oceniających, o których mowa w ust. 5, wyciągana jest średnia arytmetyczna stanowiąca ocenę każdej oferty. Na tej podstawie komisja ustala listę ofert odrzuconych oraz rekomendowanych do udzielenia dotacji, wraz z propozycją wysokości dotacji.

7. Komisja sporządza projekt protokołu z oceny merytorycznej ofert. Załącznikiem do protokołu jest lista kolejności ofert, którą ustala się według przyznanej punktacji, poczynając od oferty, która uzyskała największą liczbę punktów, wraz z propozycją wysokości dotacji.

8. Treść protokołu z prac komisji jest ustalana w głosowaniu przez członków komisji w trakcie posiedzenia lub zdalnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Protokół podpisuje przewodniczący komisji.

9. Listę, o której mowa w ust. 7, przewodniczący komisji przedstawia Naczelnemu Dyrektorowi Archiwów Państwowych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. 1. Posiedzenia komisji zwołuje i kieruje nimi przewodniczący komisji.

2. Członkowie komisji przed pierwszym posiedzeniem, po zapoznaniu się z wykazem złożonych ofert, składają oświadczenie o braku konfliktu interesów, którego wzór stanowi załącznik do zarządzenia.

3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, złożone w postaci papierowej lub elektronicznej jako skan podpisanego oświadczenia, zostaje przekazane przewodniczącemu komisji.

4. W przypadku, gdy z oświadczenia członka komisji wynika, że zachodzi konflikt interesów, członek ten zostaje wyłączony ze składu komisji, a na jego miejsce Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych powołuje nowego członka komisji.

5. Prace komisji mogą odbywać się na posiedzeniach w siedzibie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych oraz w trybie pracy zdalnej z użyciem środków komunikacji elektronicznej.

6. Rozstrzygnięcia komisji zapadają zwykłą większością głosów członków obecnych na posiedzeniu, w obecności co najmniej 5 członków komisji. W przypadku równej ilości głosów „za" i „przeciw" decyduje głos przewodniczącego komisji.

7. Dokumentację postępowania konkursowego przechowuje Departament Archiwistyki Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

8. Obsługę kancelaryjną i administracyjną komisji zapewnia Departament Archiwistyki Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4. Komisja działa do chwili zawarcia ostatniej umowy o realizację zadania publicznego WDA 2023.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Naczelny Dyrektor Archiwów Państwowych: P. Pietrzyk

WZÓR - OŚWIADCZENIE O BRAKU KONFLIKTU INTERESÓW

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00