Uchwała nr XX/134/16 Rady Gminy Piecki
z dnia 15 lipca 2016r.
w sprawie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446 z późn. zm.) oraz art. 6 lit. "l" ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.) i art. 47 § 4a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.) - Rada Gminy Piecki uchwala, co następuje:
§ 1. 1. Zarządza się pobór należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych Gminy Piecki, zwanej dalej opłatą - w drodze inkasa.
2. Na inkasenta wyznacza się Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pieckach Sp. z o.o.
3. Inkasent odprowadza w całości zainkasowane kwoty opłaty następnego dnia po dniu pobrania opłaty, bezpośrednio na wydzielony rachunek bankowy Urzędu Gminy Piecki.
4. Wynagrodzenie inkasenta, o którym mowa w ust. 2 ustala się w wysokości 2 % pobranych opłat.
5. Wypłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 4 dokonywana będzie do dnia 15 każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrana została opłata.
§ 2. Traci moc uchwała nr XL/170/13 Rady Gminy Piecki z dnia 30 października 2013 r. sprawie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Piecki.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
| Przewodniczący |
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
