Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej rok 2021 poz. 54
Wersja aktualna od 2021-12-07
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej rok 2021 poz. 54
Wersja aktualna od 2021-12-07
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 52
MINISTRA RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

z dnia 5 grudnia 2021 r.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej w ramach realizacji Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" ? edycja 2022

Na podstawie art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1787) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Powołuje się Komisję Konkursową, zwaną dalej "Komisją", w celu przeprowadzenia otwartego konkursu i dokonania wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w ramach realizacji Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" – edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego, zwanego dalej "Funduszem".

§ 2.

Do zadań Komisji należy:

1) analiza i ocena złożonych ofert w oparciu o kryteria, o których mowa w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" – edycja 2022, zwanego dalej "Programem";

2) przedłożenie Ministrowi Rodziny i Polityki Społecznej, zwanemu dalej "Ministrem", zbiorczego protokołu przebiegu otwartego konkursu ofert oraz listy rankingowej ofert zawierającej rekomendowane przez Komisję oferty przeznaczone do finansowania wraz z proponowaną kwotą przyznania środków z Funduszu.

§ 3.

1. W skład Komisji wchodzą:

1) przewodniczący - dyrektor Biura Pełnomocnika Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych, zwanego dalej "BON";

2) wiceprzewodniczący - osoba wyznaczona przez przewodniczącego spośród członków Komisji, o których mowa w pkt 4;

3) sekretarz - osoba wyznaczona przez przewodniczącego spośród członków Komisji, o których mowa w pkt 4;

4) pozostali członkowie Komisji w liczbie dziewięciu pracowników BON.

2. W posiedzeniach Komisji mogą dodatkowo uczestniczyć, z głosem doradczym, przedstawiciele pozostałych komórek organizacyjnych Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, niebędący członkami Komisji.

3. Listę członków Komisji oraz osób, o których mowa w ust. 2, przedstawioną przez przewodniczącego zatwierdza Minister.

4. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w ust. 2, składają oświadczenie o bezstronności, a w przypadku zaistnienia konfliktu interesów powiadamiają o tym przewodniczącego i wyłączają się z prac Komisji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.

5. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w ust. 2, składają oświadczenie o zachowaniu poufności danych zawartych w opiniowanych ofertach w związku z ich udziałem w pracach Komisji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.

6. Członkowie Komisji oceniający złożone oferty wypełniają Kartę oceny oferty w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnościami" – edycja 2022, zwaną dalej "Kartą oceny oferty". Wzór Karty oceny oferty stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia.

§ 4.

1. Do obowiązków przewodniczącego należy:

1) kierowanie pracami Komisji;

2) zwoływanie, w zależności od potrzeb, posiedzeń Komisji i ustalanie porządku obrad;

3) ustalanie, każdorazowo przed posiedzeniem Komisji, składu osobowego członków Komisji;

4) rozstrzyganie kwestii spornych powstałych w toku prac Komisji;

5) akceptowanie i podpisywanie protokołów z posiedzeń Komisji.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego jego zadania wykonuje wiceprzewodniczący albo upoważniony pisemnie przez przewodniczącego albo wiceprzewodniczącego inny członek Komisji.

§ 5.

1. Do obowiązków sekretarza należy w szczególności:

1) przygotowanie posiedzeń Komisji, powiadamianie członków Komisji o terminie i miejscu jego posiedzenia, a także o składzie osobowym na posiedzeniu;

2) dokumentowanie obecności członków Komisji na posiedzeniach;

3) przygotowanie wspólnej Karty oceny oferty na podstawie Kart oceny oferty w ramach Programu, zawierającej uśrednioną liczbę punktów z oceny merytorycznej wraz z proponowaną kwotą dofinansowania;

4) sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji;

5) przechowywanie dokumentacji dotyczącej prac Komisji.

2. W przypadku nieobecności sekretarza funkcję tę pełni wyznaczony przez przewodniczącego Komisji inny członek Komisji.

§ 6.

1. Komisja obraduje w składzie co najmniej pięcioosobowym, w tym przewodniczący na posiedzeniach zwoływanych w zależności od potrzeb, w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym za pomocą środków porozumiewania się na odległość.

2. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2, mają dostęp do pełnej dokumentacji dotyczącej weryfikowanej oferty.

3. Decyzje podejmowane są w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów. Każdy członek Komisji posiada jeden głos. W przypadku równej liczby głosów decydujący jest głos przewodniczącego, a w przypadku jego nieobecności głos wiceprzewodniczącego albo upoważnionego pisemnie przez przewodniczącego albo wiceprzewodniczącego innego członka Komisji.

4. Z każdego posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który jest zatwierdzany przez członków Komisji oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2, biorące udział w danym posiedzeniu Komisji.

§ 7.

Praca w Komisji ma charakter nieodpłatny. Członkowie Komisji oraz osoby, o których mowa w § 3 ust. 2, nie otrzymują z tytułu pracy w Komisji dodatkowego wynagrodzenia.

§ 8.

Obsługę organizacyjną i administracyjno-biurową Komisji zapewnia BON.

§ 9.

Komisja działa do dnia ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert w ramach Programu.

§ 10.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

MINISTER
RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Marlena Maląg

Załączniki do zarządzenia nr 52 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej
z dnia 5 grudnia 2021 r. (poz 54)

Załącznik nr 1

WZÓR - OŚWIADCZENIE

Załącznik nr 2

WZÓR - OŚWIADCZENIE

Załącznik nr 3

WZÓR - KARTA OCENY OFERTY NR W RAMACH PROGRAMU "ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI" – EDYCJA 2022

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00