Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego rok 2024 poz. 8
Wersja aktualna od 2024-03-08
Dziennik Urzędowy Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego rok 2024 poz. 8
Wersja aktualna od 2024-03-08
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 8/2024
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO

z dnia 8 marca 2024 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Budowa, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego iBTM”

§ 1. W zarządzeniu nr 4/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 24 lutego 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Budowa, utrzymanie i rozwój systemu informatycznego iBTM” (Dz. Urz. GITD poz. 4 i 27 oraz z 2022 r. poz. 15), wprowadza się następujące zmiany:

1) § 3 otrzymuje brzmienie:

„§ 3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Przewodniczący Komitetu;

2) Zastępca Dyrektora I Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Zastępca Dyrektora III Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Wykonawcy systemu informatycznego iBTM - Główny Dostawca;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Nadzór Projektu ze strony Dostawcy;

6) Zastępca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego do którego należy realizacja zadań związanych z zarządzaniem archiwum zakładowym - Nadzór Projektu ze strony biznesu;

7) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego - Nadzór Projektu ze strony biznesu.”;

2) § 10 otrzymuje brzmienie:

„§ 10. 1. Komitet może realizować zadania przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.

2. W posiedzeniach Komitetu można uczestniczyć przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.

3. Z posiedzenia Komitetu sporządza się protokół w dwóch egzemplarzach, który akceptują członkowie Komitetu biorący w nim udział w formie pisemnej lub w trybie obiegowym przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość. Protokół podpisuje Przewodniczący Komitetu i protokolant.

4. Podpisany protokół niezwłocznie doręcza się Głównemu Inspektorowi Transportu Drogowego.”.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

p.o. Głównego Inspektora Transportu Drogowego: Artur Czapiewski


1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 760, 919, 1123, 1193, 1195, 1523 i 1720.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00