Postanowienie WSA w Krakowie z dnia 18 czerwca 2010 r., sygn. I SA/Kr 720/10
Sygn. akt I SA/Kr 720/10 | | P O S T A N O W I E N IE Dnia 18 czerwca 2010r., Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie, w składzie następującym:, Przewodniczący Sędzia: WSA Beata Cieloch, Sędziowie: WSA Paweł Dąbek, WSA Stanisław Grzeszek (spr.), Protokolant: Iwona Sadowska - Białka, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 18 czerwca 2010r., sprawy ze skargi M. W., na informację Zarządu Województwa, z dnia 8 kwietnia 2010r. Nr [...], w przedmiocie nieuwzględnienia protestu, postanawia: - pozostawić skargę bez rozpatrzenia -
Uzasadnienie
W dniu 29 grudnia 2009r. M. W. skierował do Urzędu Marszałkowskiego wniosek o dofinansowanie realizacji projektu "[...]".
Pismem z dnia 5 stycznia 2010r. nr [...] działając na zasadzie § 22 oraz § 33 - 34 Regulaminu konkursu Instytucja Organizująca Konkurs (IOK) poinformowała wnioskodawcę, że w wyniku przeprowadzonej oceny wniosek został oceniony pozytywnie na etapie oceny formalnej oraz zgodnie z zapisami § 34 pkt 6 Regulaminu konkursu, przekazany do oceny merytorycznej.
W kolejnym piśmie z dnia 26 stycznia 2010r. nr [...] działając zgodnie z zapisami § 22 - 24 oraz § 33 i 35 Regulaminu konkursu IOK poinformowała zaś wnioskodawcę, iż wniosek o dofinansowanie został poddany ocenie technicznej, w której stwierdzono błędy/uchybienia w złożonej dokumentacji. Zobowiązano wnioskodawcę do uzupełnienia wskazanych braków informacyjnych lub dokonania stosownych korekt w terminie do dnia 2 lutego 2010r., zastrzegając, że w przypadku niedotrzymania terminu lub przekazania niewystarczających wyjaśnień, projekt podlegać będzie odrzuceniu.
W pierwszej kolejności wskazano, iż skoro wnioskodawca składa w ramach konkursu dwa projekty, to analiza finansowa powinna uwzględniać obie inwestycje, a nie jedynie realizowaną w ramach przedmiotowego projektu.
Zwrócono uwagę na konieczność wyszczególnienia zakresu robót budowlanych dla projektu nr [...] pn. "[...]" oraz projektu nr [...] pn. "[...]", gdyż niemożliwa jest ocena kosztów za prace budowlane. Należało też uzasadnić sens techniczno organizacyjny rozdziału inwestycji na dwie oddzielne części, choć dotyczą tego samego obiektu i są ze sobą ściśle powiązane programem funkcjonalno użytkowym.
