-
Akt prawnyobowiązującyZARZĄDZENIE NR 9/2021 GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie określenia wartości wysokiego współczynnika ryzyka występowania naruszeń dotyczących stanu technicznego pojazdów kategorii M 2 , M 3 , N 2 i N 3 i przyczep kategorii O 3 i O 4 , za rok 2020Wersja: aktualna | rok 2021 poz. 9 z 2021.03.26
-
Akt prawnyobowiązującyZARZĄDZENIE NR 6/2021 GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO z dnia 17 marca 2021 r. w sprawie określenia wartości wysokiego współczynnika ryzyka występowania naruszeń dotyczących czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i czasu odpoczynku kierowców, w tym stosowania tachografów, za rok 2020Wersja: aktualna | rok 2021 poz. 6 z 2021.03.17
-
Akt prawnyobowiązującyZARZĄDZENIE NR 5/2022 GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO z dnia 30 marca 2022 r. w sprawie określenia wartości wysokiego współczynnika ryzyka występowania naruszeń dotyczących stanu technicznego pojazdów kategorii M 2 , M 3 , N 2 i N 3 i przyczep kategorii O 3 i O 4 , za rok 2021Wersja: aktualna | rok 2022 poz. 6 z 2022.03.30
-
Akt prawnyobowiązującyZARZĄDZENIE NR 6/2022 GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO z dnia 30 marca 2022 r. w sprawie określenia wartości wysokiego współczynnika ryzyka występowania naruszeń dotyczących czasu prowadzenia pojazdu, obowiązkowych przerw i czasu odpoczynku kierowców, w tym stosowania tachografów, za rok 2021Wersja: aktualna | rok 2022 poz. 7 z 2022.03.30
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
