Artykuł
O kształcie aplikacji PeoBIZ przesądzili klienci
W 2023 rok Bank Pekao S.A. wchodzi z nowym rozwiązaniem bankowości mobilnej dla klientów biznesowych - aplikacją PeoBIZ. Zawiera ona wiele kluczowych funkcjonalności niezbędnych do prowadzenia finansów firmy praktycznie z każdego miejsca na ziemi. O genezie jej powstania i kluczowych cechach mówią Andrzej Fürstenberg, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej i digitalizacji procesów, oraz Piotr Woźniak, product manager.
Jaka była geneza stworzenia aplikacji PeoBIZ?
![](https://webp-konwerter.infor.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nLmluZm9yLnBsL3AvX2/ZpbGVzLzM3NjY3MDAwLzM1NGY4OTY3LTg5ODUt/NDVjNy05YzFkLTI2ZWM5ODAwOTZjYy11NzllMT/AtMjAyMjEwMTQtMDU1LTM3NjY2OTU0LmpwZyJ9.jpg)
Andrzej Fürstenberg dyrektor departamentu bankowości elektronicznej i digitalizacji procesów w Banku Pekao S.A.
Andrzej Fürstenberg dyrektor departamentu bankowości elektronicznej i digitalizacji procesów w Banku Pekao S.A.
AF: Wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową aplikację, zbudowaną od początku i zgodnie z wymaganiami klientów. Bardzo ważny był dla nas user experience - wygoda i łatwość użytkowania.
Zależało nam na tym, aby dać klientom możliwość szerokiego dostępu do rachunków i produktów firmowych poprzez bankowość mobilną. PeoBIZ odpowiada na potrzeby wszystkich firm, w tym takich, których obroty są liczone w kilkunastu, kilkudziesięciu czy nawet kilkuset milionach złotych rocznie.