Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-05-08

Jak wpisać do pkpir zaległe wynagrodzenia

Prowadzę pkpir ręcznie. Zapomniałam, że mogę w koszty wpisywać wynagrodzenie brutto pracowników. Zatrudniam dwóch pracowników - jednego od stycznia, drugiego od lutego br. Czy mogę te wynagrodzenia wpisać jeszcze do pkpir?

PROBLEM

RADA

Wynagrodzenia stanowią koszt uzyskania przychodu, pod warunkiem że są wypłacone. Jeżeli zatem wynagrodzenia dla pracowników zostały wypłacone, ale Czytelniczka nie wpisała ich do pkpir, może zaliczyć sumę wypłaconych pracownikom wynagrodzeń w kwocie brutto w bieżącym miesiącu. Również w tym miesiącu Czytelniczka powinna wpisać do pkpir finansowane przez nią, jako pracodawcę, składki na ubezpieczenia społeczne. Szczegóły - w uzasadnieniu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00