Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2004 nr 2 str. 3
Wersja archiwalna od 2006-01-16 do 2014-09-04
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2004 nr 2 str. 3
Wersja archiwalna od 2006-01-16 do 2014-09-04
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 4/2004

z dnia 23 grudnia 2003 r.

ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej

(ostatnia zmiana: DUUEL. z 2006 r., Nr 8, poz. 4)  

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

KOMISJA WSPÓLNOT EUROPEJSKICH,

uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską,

uwzględniając rozporządzenie Rady (EWG) nr 4045/89 z dnia 21 grudnia 1989 r. w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej i uchylające dyrektywę 77/435/EWG(1), ostatnio zmienione rozporządzeniem (WE) nr 2154/2002(2), w szczególności jego art. 19,

a także mając na uwadze, co następuje:

1. Mając na względzie anulowanie postanowień rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 dotyczących refundacji przez Wspólnotę wydatków poniesionych przez Państwa Członkowskie w ramach kontroli przewidzianych tym rozporządzeniem, zasady wdrażania tych postanowień określone w rozporządzeniu Komisji (EWG) nr 1863/90 z dnia 29 czerwca 1990 r. ustanawiającym szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej i uchylającym dyrektywę 77/435/EWG(3), ostatnio zmienionym przez rozporządzenie (WE) nr 2278/96(4), nie mają już żadnego zastosowania.

2. Zaleca się także ustanowienie szczegółowych zasad dotyczących procedury obniżenia minimalnej liczby kontroli, zgodnie z trzecim akapitem art. 7 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 ustanawiającego system wzajemnej pomocy pomiędzy Państwami Członkowskimi dla celów przeprowadzania kontroli.

3. Rozporządzenie (EWG) nr 4045/89 wymaga, by Państwa Członkowskie przesyłały Komisji określoną ilość komunikatów. Jako że standaryzacja formy i zawartości takich komunikatów ułatwia ich stosowanie i zapewnia jednolite podejście, zalecane jest przyjęcie szczegółowych zasad odnośnie ich formy i zawartości.

4. Zatem, mając na względzie zakres zmian wymaganych w celu zapewnienia jasności, rozporządzenie (EWG) nr 1863/90 powinno zostać zastąpione innym.

5. Środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu zgodne są z opinią Komitetu Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej,

PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:

ROZDZIAŁ I

PRZEDMIOT ROZPORZĄDZENIA

Artykuł 1

Niniejsze rozporządzenie ustanawia szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia (EWG) nr 4045/89.

ROZDZIAŁ II

STOSOWANIE W CELU OBNIŻENIA MINIMALNEJ LICZBY KONTROLI

Artykuł 2

Wniosek o obniżenie liczby kontroli określonej w trzecim akapicie art. 7 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 zawiera szczegółowe informacje zgodnie z załącznikiem I niniejszego rozporządzenia.

Artykuł 3

Decyzja o przyznaniu obniżenia minimalnej liczby kontroli określonej w trzecim akapicie art. 7 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 opiera się na analizie świadczeń związanych z ochroną interesów finansowych Wspólnot i uwzględnia następujące kryteria:

a) zidentyfikowane rodzaje ryzyka;

b) przyjęte podejście;

c) stopień realizacji minimalnej liczby kontroli w czasie poprzednich trzech okresów kontroli oraz liczba i stopień wypełnienia na czas wniosków o wzajemną pomoc w czasie poprzednich trzech okresów kontroli;

d) prawdopodobieństwo wdrożenia przyjętego podejścia oraz szczególne doświadczenie z zakresu kontroli w Państwie(-ach) Członkowskim(-ich), którego(-ych) to dotyczy lub też w danym sektorze;

e) stopień, w jakim kontrolerzy Państw Członkowskich mogą uczestniczyć w kontrolach w ramach wspólnych działań przedsięwziętych w innym(-ych) Państwie(-ach) Członkowskim(-ich);

f) potwierdzenie, że inne Państwo(a) Członkowskie uczestniczy(ą), w wymaganym stopniu, we wspólnym przedsięwzięciu, jeżeli przedsięwzięcie to nie jest częścią programu innego(ych) Państwa(-stw) Członkowskiego(-ich) przedłożonego na mocy art. 10 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89;

g) zakres, w jakim przewiduje się przeprowadzenie kontroli w państwach trzecich oraz uważa się je za możliwe do realizacji;

h) wszelkie inne informacje uznane jako niezbędne na poparcie wniosku.

Artykuł 4

Decyzja określona w art. 3 ustala zakres i liczbę redukcji minimalnej ilości kontroli wymaganych na mocy art. 2 ust. 2 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89.

ROZDZIAŁ III

ZAWARTOŚĆ DOKUMENTÓW

Artykuł 5

1. [1] Sprawozdanie roczne, o którym mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89, zawiera szczegółowe informacje dotyczące wszystkich aspektów stosowania rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 zgodnie z załącznikiem II część I do niniejszego rozporządzenia i szczegółowe informacje zgodnie ze wzorami formularzy znajdującymi się w części II tego załącznika.

2. Roczny program kontroli, o którym mowa w art. 10 rozporządzenia (EWG) Nr 4045/89 przygotowuje się zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku III do niniejszego rozporządzenia.

3. [2] Wykaz przedsiębiorstw, o którym mowa w art. 7 ust. 2 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 przygotowuje się zgodnie ze wzorem formularza przedstawionym w załączniku IV do niniejszego rozporządzenia i zawiera datę transakcji w formacie określonym zgodnie z art. 6 ust. 3.

4. Wykaz przedsiębiorstw, o którym mowa w art. 7 ust. 3 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 przygotowuje się zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku V do niniejszego rozporządzenia.

5. Wniosek Państwa Członkowskiego o priorytetową kontrolę przedsiębiorstwa w innym Państwie Członkowskim, o którym mowa w art. 7 ust. 2 i 4 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89, przygotowuje się zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku VI do niniejszego rozporządzenia.

6. Informacje na temat wyników kontroli, o których mowa w art. 7 ust. 2 i 4 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 przygotowuje się zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku VII do niniejszego rozporządzenia.

7. Informacje na temat wniosków i wyników kontroli, o których mowa w art. 7 ust. 2 i 4 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89, które należy przekazać Komisji w formie sprawozdań kwartalnych, zgodnie z drugim akapitem art. 7 ust. 4 tego rozporządzenia, przygotowuje się zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku VIII do niniejszego rozporządzenia.

8. [3] Analizę ryzyka, o której mowa w art. 2 ust. 2 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89, przygotowuje się zgodnie ze wzorem formularza określonym w załączniku IX do niniejszego rozporządzenia.

Artykuł 6

[4] 1. Informacje, których należy dostarczyć zgodnie z art. 5 ust. 1, 2, 3, 4, 7 i 8, dostarczane są w formie elektronicznej w formacie określonym przez Komisję.

2. Informacje, których należy dostarczyć zgodnie z art. 5 ust. 5 i 6, dostarczane są w formie papierowej lub elektronicznej w formacie uzgodnionym przez nadawcę i odbiorcę. Potwierdzenie przyjęcia każdego wniosku/odpowiedzi otrzymanej zgodnie z art. 5 ust. 5 i 6 wysyłane jest do nadawcy.

3. Dane dotyczące transakcji, zgodnie z art. 7 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89, dostarczane są w formie elektronicznej w formacie określonym w załączniku I, w załączniku II pkt 2 i w załączniku III do rozporządzenia Komisji (WE) nr 2390/1999 (5).

ROZDZIAŁ IV

WSPÓLNE DZIAŁANIA

Artykuł 7

1. Komisja, działając ze swojej własnej inicjatywy lub na podstawie wniosku Państwa Członkowskiego, za przyzwoleniem zainteresowanych Państw Członkowskich, może podjąć decyzję o koordynowaniu wspólnych działań, co obejmuje wzajemną pomoc pomiędzy dwoma lub więcej Państwami Członkowskimi, zgodnie z art. 7 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89.

Przy podejmowaniu decyzji, Komisja uwzględnia następujące punkty, w szczególności:

a) poziom związanego z działaniem ryzyka;

b) zakres działań, w szczególności natężenie handlu wewnątrzwspólnotowego i poza wspólnotowego oraz ich skala finansowa;

c) potrzebę osiągnięcia jednolitego podejścia.

2. W porozumieniu z zainteresowanymi Państwami Członkowskimi, wyznacza się Państwo Członkowskie odpowiedzialne za zarządzanie wspólnym działaniem.

Jednakże, każde Państwo Członkowskie pozostaje odpowiedzialne za przeprowadzenie kontroli wymaganych na mocy rozporządzenia (EWG) nr 4045/89.

3. Każde zainteresowane Państwo Członkowskie:

a) wyznacza osoby lub służby odpowiedzialne za przeprowadzenie wspólnych działań w jego imieniu;

b) zapewnia odpowiednią liczbę urzędników posiadających stosowne doświadczenie do przeprowadzania wspólnych działań;

c) zapewnia, by w ramach ustalonych limitów czasu przeprowadzona została kontrola, a sprawozdanie wykonane i udostępnione wszystkim Państwom Członkowskim biorącym udział w działaniu oraz Komisji.

ROZDZIAŁ V

PRZEPISY KOŃCOWE

Artykuł 8

Uchyla się rozporządzenie (EWG) nr 1863/90.

Artykuł 9

Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie trzeciego dnia po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich Państwach Członkowskich.

Sporządzono w Brukseli, dnia 23 grudnia 2003 r.


(1) Dz.U. L 388 z 30.12.1989, str. 18.

(2) Dz.U. L 328 z 5.12.2002, str. 4.

(3) Dz.U. L 170 z 3.7.1990, str. 23.

(4) Dz.U. L 308 z 29.11.1996, str. 30.

(5) Dz.U. L 295 z 16.11.1999, str. 1.

ZAŁĄCZNIK I

Wniosek o obniżenie minimalnej liczby kontroli

(art. 7 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89)

I. DANE OGÓLNE

A Państwo Członkowskie:

Służba kontrolna:

B Zaangażowane partnerskie Państwa Członkowskie:

Służba kontrolna:

C Koordynujące Państwo Członkowskie:

Służba kontrolna i osoba kontaktowa:

Osoba kontaktowa:

D Specyfikacja wg pozycji budżetu i/lub przedsiębiorstwa zainteresowanego partnerskiego Państwa Członkowskiego oraz kwota wpływów gotówkowych lub płatności, bądź ich suma, w czasie roku budżetowego EFOGR.

E Liczba tygodni (ekwiwalent pełnowymiarowy - EPW), planowana i przewidywana data rozpoczęcia przygotowań, realizacji i przygotowaniasprawozdania.

F Liczba kontroli planowanych i wykonanych oraz liczba wniosków w sprawie wzajemnej pomocy otrzymanych i zrealizowanych w ciągu sześciu miesięcy podczas poprzednich trzech okresów kontroli.

II. DANE DOTYCZĄCE WSPÓLNEJ REALIZACJI, WŁĄCZNIE Z

A Oceną ryzyka (włącznie ze wskaźnikami makro lub mikro w celu wyselekcjonowania sektora i/lub przedsiębiorstwa).

B Przewidywane podejście do kontroli (ukierunkowanie na firmę lub na sektor, wspólne wizyty, wnioski w sprawie wzajemnej pomocy, badanie firmy lub badanie odgórne i oddolne, kontrola szczegółowa, podejście makro, niezapowiedziane krótkie wizyty, itd.).

C Szczególne doświadczenie związane z podejściem lub też w danym sektorze.

D Obecność osób przeprowadzających kontrolę na miejscu w innym Państwie Członkowskim .................................. Tak (*)/ Nie.

(*) Jeśli tak, należy wskazać Państwo Członkowskie, liczbę osób przeprowadzających kontrolę oraz całkowitą liczbę przewidywanych tygodni EPW.

E Zaangażowanie urzędu OLAF (należy określić charakter uzgodnionego lub przewidywanego zaangażowania).

F Wspólna realizacja obejmuje (potencjalne) wnioski w sprawie przeprowadzenia kontroli w państwach trzecich .................................. Tak (*)/ Nie.

(*) Jeśli tak, należy wskazać państwo oraz wykonalność (podstawę prawną, poprzednie doświadczenia, itd.).

G Inne informacje uznane przez Komisję za istotne w celu dokonania oceny wniosku.

III WNIOSKOWANY ZAKRES I LICZBA REDUKCJI MINIMALNEJ LICZBY KONTROLI WYZNACZONYCH NA MOCY ART. 2 UST. 2 ROZPORZĄDZENIA (EWG) NR 4045/89.


loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

ZAŁĄCZNIK II

Informacje do umieszczenia w rocznym sprawozdaniu określonym w art. 9 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 [5]

Treść załącznika w formacie PDF tutaj


ZAŁĄCZNIK IV

Wykaz przedsiębiorstw utworzonych w Państwie Członkowskim innym niż to państwo, w którym płatność przedmiotowej kwoty była lub powinna być dokonana lub otrzymana

(art. 7 ust. 1 i 2 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89)

Państwo Członkowskie, w którym dokonano płatności lub ją otrzymano ...... ....

Państwo Członkowskie, w którym jest utworzone przedsiębiorstwo ...... ..

Data wysłania wykazu

(1)

Nazwa i adres

(2)

Rodzaj wydatków (wskazać oddzielnie każdą płatność według pozycji budżetu EFOGR oraz rodzaju płatności)

(3)

Kwota (w walucie krajowej) według poszczególnych płatności, która w roku budżetowym EFOGR została:

(4)

Wskazać, czy kontrola przedsiębiorstwa jest wnioskowana zgodnie z art. 7 ust. 2.

(patrz uwaga A)

(i)

przedsiębiorstwa w Państwie Członkowskim, w którym jest ono utworzone

(ii)

podmiotu, na rzecz którego dokonano płatności lub od którego otrzymano płatność

(i)

wypłacona na rzecz przedsiębiorstwa

(ii)

zapłacona przez przedsiębiorstwo

Uwagi:

A. Jeśli tak, to należy wysłać specjalny wniosek, stosując wzór określony w załączniku VI, zawierający wszelkie informacje niezbędne, aby umożliwić odbiorcy prawidłowe zidentyfikowanie danego przedsiębiorstwa.

B. Kopia niniejszego wykazu musi zostać wysłana do Komisji.

C. W przypadku, gdy brak jest przedsiębiorstw utworzonych w innych Państwach Członkowskich i działających w Waszym państwie, wymagane jest podanie tego faktu do wiadomości wszystkich pozostałych Państw Członkowskich oraz Komisji.

D. Jeśli wniosek w sprawie przeprowadzenia kontroli przedsiębiorstwa zgodnie z art. 7 ust. 2 jest wystosowany po wysłaniu niniejszego wykazu, kopia wniosku, zgodnie z załącznikiem VI, powinna być wysłana do Komisji.


ZAŁĄCZNIK V

Wykaz przedsiębiorstw utworzonych w państwie trzecim, na rzecz których płatność przedmiotowej kwoty była lub powinna być dokonana lub otrzymana w wymienionym Państwie Członkowskim

(art. 7 ust. 3. rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89)

Państwo Członkowskie, w którym dokonano płatności lub ją otrzymano .....

Państwo trzecie, w którym jest utworzone przedsiębiorstwo .... ....

Data wysłania niniejszego wykazu

(1)

Nazwa i adres

(2)

Rodzaj wydatków (wskazać oddzielnie każdą płatność według pozycji budżetu EFOGR oraz rodzaju płatności)

(3)

Kwota (w walucie krajowej) według poszczególnych płatności, która w roku budżetowym została:

(4)

Uwagi dodatkowe (np. wymienić jakiekolwiek utrudnienia w przeprowadzeniu kontroli, podejrzenia nieprawidłowości, analizę ryzyka itd.)

(i)

przedsiębiorstwa w państwie trzecim, w którym jest ono utworzone

(ii)

podmiotu, na rzecz którego dokonano płatności lub od którego płatność otrzymano

(i)

wypłacona na rzecz przedsiębiorstwa

(ii)

zapłacona przez przedsiębiorstwo

Uwaga:

W przypadku, gdy brak jest przedsiębiorstw utworzonych w innych państwach trzecich i działających w Waszym państwie, niniejszy załącznik powinien zostać zwrócony do Komisji z jasnym wskazaniem tej okoliczności.


ZAŁĄCZNIK VI

Wniosek w sprawie przeprowadzenia kontroli na mocy art. 7 ust. 2 lub 4 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89

Pozycje oznaczone gwiazdką należy wypełnić w każdym przypadku; pozostałe pozycje należy wypełnić, gdy sytuacja tego wymaga

Podstawa prawna niniejszego wniosku:

art. 7 ust. 2

art. 7 ust. 4.

A

*

1.

Wnioskujące Państwo Członkowskie

..................................................................................................................................................................................................................................

*

2.

Nazwa specjalnego organu administracyjnego

..................................................................................................................................................................................................................................

*

3.

Adres

..................................................................................................................................................................................................................................

*

4.

Numer telefonu

..................................................................................................................................................................................................................................

5.

Numer faksu

..................................................................................................................................................................................................................................

6.

Numer teleksu

..................................................................................................................................................................................................................................

7.

Urzędnik odpowiedzialny

..................................................................................................................................................................................................................................

8.

Nazwa odpowiedzialnej organizacji kontroli

..................................................................................................................................................................................................................................

9.

Adres

..................................................................................................................................................................................................................................

10.

Numer telefonu

..................................................................................................................................................................................................................................

11.

Numer faksu

..................................................................................................................................................................................................................................

12.

Numer teleksu

..................................................................................................................................................................................................................................

13.

Urzędnik odpowiedzialny

..................................................................................................................................................................................................................................

В

*

1.

Państwo Członkowskie, do którego skierowany jest wniosek

..................................................................................................................................................................................................................................

*

2.

Organizacja

..................................................................................................................................................................................................................................

С

*

1.

Data wniosku

..................................................................................................................................................................................................................................

*

2.

Program kontroli

..................................................................................................................................................................................................................................

D

*

1.

Dane beneficjenta we wnioskującym Państwie Członkowskim

..................................................................................................................................................................................................................................

- Nazwa / Nazwisko:

..................................................................................................................................................................................................................................

- Adres:

..................................................................................................................................................................................................................................

- Numer odniesienia:

..................................................................................................................................................................................................................................

*

2.

Dane beneficjenta w Państwie Członkowskim, do którego jest skierowany wniosek

..................................................................................................................................................................................................................................

- Nazwa / Nazwisko:

..................................................................................................................................................................................................................................

- Adres:

..................................................................................................................................................................................................................................

- Numer odniesienia:

..................................................................................................................................................................................................................................

E

Tylko w odniesieniu do wniosków na mocy art. 7 ust. 2.

Informacje o płatnościach

*

1.

Agencja płatnicza

..................................................................................................................................................................................................................................

*

2.

Numer odniesienia płatności

..................................................................................................................................................................................................................................

*

3.

Rodzaj płatności

..................................................................................................................................................................................................................................

*

4.

Kwota (konkretna waluta)

..................................................................................................................................................................................................................................

*

5.

Data księgowania

..................................................................................................................................................................................................................................

*

6.

Data płatności

..................................................................................................................................................................................................................................

*

7.

Kod budżetu EFOGR (rozdział - artykuł - pozycja - wiersz)

..................................................................................................................................................................................................................................

*

8.

Rok gospodarczy lub okres, do którego odnosi się płatność

..................................................................................................................................................................................................................................

*

9.

Rozporządzenie UE stanowiące podstawą prawną płatności

..................................................................................................................................................................................................................................

F

Dane szczegółowe dotyczące transakcji

1.

(Wywóz) numer zgłoszenia lub wniosku

..................................................................................................................................................................................................................................

2.

Umowa:

..................................................................................................................................................................................................................................

- numer

..................................................................................................................................................................................................................................

- data

..................................................................................................................................................................................................................................

- ilość

..................................................................................................................................................................................................................................

- wartość

..................................................................................................................................................................................................................................

3.

Faktura :

..................................................................................................................................................................................................................................

- numer

..................................................................................................................................................................................................................................

- data

..................................................................................................................................................................................................................................

- ilość

..................................................................................................................................................................................................................................

- wartość

..................................................................................................................................................................................................................................

4.

Data akceptacji zgłoszenia

..................................................................................................................................................................................................................................

5.

Urząd wydający pozwolenie

..................................................................................................................................................................................................................................

6.

Numer certyfikatu lub pozwolenia

..................................................................................................................................................................................................................................

7.

Data certyfikatu lub pozwolenia

..................................................................................................................................................................................................................................

W odniesieniu do systemów składowania

8.

Numer oferty

..................................................................................................................................................................................................................................

9.

Data oferty

..................................................................................................................................................................................................................................

10.

Cena jednostkowa

..................................................................................................................................................................................................................................

11.

Data przyjęcia

..................................................................................................................................................................................................................................

12.

Data wydania

..................................................................................................................................................................................................................................

13.

Poprawa lub spadek jakości

..................................................................................................................................................................................................................................

W odniesieniu do refundacji wywozowych

14.

Numer wystąpienia (jeśli inny niż na zgłoszeniu wywozowym)

..................................................................................................................................................................................................................................

15.

Urząd celny przyjmujący do kontroli celnej

..................................................................................................................................................................................................................................

16.

Data kontroli celnej

..................................................................................................................................................................................................................................

17.

Wstępne finansowanie (kod)

..................................................................................................................................................................................................................................

18.

Kod refundacji wywozowej (11-cyfrowy)

..................................................................................................................................................................................................................................

19.

Kod miejsca przeznaczenia

..................................................................................................................................................................................................................................

20.

Stawka wstępnie ustalona

..................................................................................................................................................................................................................................

- w EUR

..................................................................................................................................................................................................................................

- w walucie krajowej

..................................................................................................................................................................................................................................

21.

Data wstępnego ustalenia

..................................................................................................................................................................................................................................

G

Analiza ryzyka

*

1. Ocena

..................................................................................................................................................................................................................................

- wysokie

..................................................................................................................................................................................................................................

- średnie

..................................................................................................................................................................................................................................

- niskie

..................................................................................................................................................................................................................................

*

2. Opisowe uzasadnienie oceny

..................................................................................................................................................................................................................................

(w razie potrzeby kontynuować na oddzielnym arkuszu)

..................................................................................................................................................................................................................................

H

Zakres i cel kontroli

1.

Proponowany zakres

..................................................................................................................................................................................................................................

2.

Cele i wspierające je szczegółowe dane techniczne

..................................................................................................................................................................................................................................

(w razie potrzeby kontynuować na oddzielnym arkuszu)

..................................................................................................................................................................................................................................

I

*

Wykaz dostarczonych dokumentów uzupełniających

..................................................................................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................................

(w razie potrzeby kontynuować na oddzielnym arkuszu)

..................................................................................................................................................................................................................................


ZAŁĄCZNIK VII

Wyniki kontroli przeprowadzonej na mocy art. 7 ust. 2 lub 4 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89

Sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej na podstawie wniosku o pomoc wzajemną określonego w art. 7 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89

Uwaga: Pozycje pogrubioną czcionką są identyczne jak pozycje z załącznika VI.

Identyfikacja

B.1.

2.

3.

4.

A.1.

2.

8.

14.

C.1.

2.

3.

D.1.

2.

3.

H.

I.

J.

1.

2.

3.

4.

5.

Państwo Członkowskie, do którego skierowany jest wniosek

Organizacja

Biuro regionalne

Nazwisko kontrolera

Wnioskujące Państwo Członkowskie:

Nazwa specjalnego organu administracyjnego:

Nazwa odpowiedzialnej organizacji kontroli:

Numer wniosku/ numer odniesieniasprawozdania:

Data wniosku o pomoc wzajemną i numer odniesienia:

Program kontroli:

Data odpowiedzi i numer odniesienia:

Dane beneficjenta we wnioskującym Państwie Członkowskim

- Nazwa / Nazwisko:

- Adres:

- Numer odniesienia:

Dane beneficjenta w Państwie Członkowskim, do którego jest skierowany wniosek

- Nazwa / Nazwisko:

- Adres:

- Numer odniesienia:

Inne skontrolowane przedsiębiorstwa:

- Nazwa:

- Adres:

Zakres i cel kontroli:

Wykaz dostarczonych dokumentów uzupełniających:

Wynik:

Proponowane tematy sprawozdania z kontroli

Przygotowanie/okoliczności towarzyszące/zakres

Opis przedsiębiorstwa/system kontroli

Wykonane prace/skontrolowane dokumenty/wyniki

Wnioski

Inne obserwacje/zalecenia


loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Opcje

Nowy fragment
ZAMKNIJ close

Alerty

ZAŁĄCZNIK IX

Informacje do uwzględnienia w rocznej analizie ryzyka, o której mowa w art. 2 ust. 2 rozporządzenia (EWG) nr 4045/89 [8]

Treść załącznika w formacie PDF tutaj

[1] Art. 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[2] Art. 5 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[3] Art. 5 ust. 8 dodany przez art. 1 pkt 1 lit. c) rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[4] Art. 6 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 2 rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[5] Załącznik II w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 3 rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[6] Załącznik III w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 4 rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[7] Załącznik VIII w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 5 rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

[8] Załącznik IX dodany przez art. 1 pkt 6 rozporządzenia Komisji (WE) nr 40/2006 z dnia 10 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 4/2004 ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 4045/89 w sprawie kontroli przez Państwa Członkowskie transakcji stanowiących część systemu finansowania przez Sekcję Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej (Dz.Urz.UE L 8 z 13.01.2006, str. 4). Zmiana weszła w życie 16 stycznia 2006 r.

* Autentyczne są wyłącznie dokumenty UE opublikowane w formacie PDF w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00