Inwentaryzacja

Z tego odcinka szkolenia dowiesz się m.in.:
• czym się różni inwentaryzacja podmiotu prowadzącego księgi rachunkowe i pkpir,
• czy należy inwentaryzować paliwa i materiały biurowe,
• kiedy powinno się przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych,
• jakie są zasady rozliczania różnic inwentaryzacyjnych,
• czy materiały reklamowe należy inwentaryzować,
• czy można potwierdzić salda z kontrahentami w listopadzie (np. na 30 listopada) w ramach obowiązkowego przeprowadzenia inwentaryzacji na 31 grudnia.
• czym się różni inwentaryzacja podmiotu prowadzącego księgi rachunkowe i pkpir,
• czy należy inwentaryzować paliwa i materiały biurowe,
• kiedy powinno się przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych,
• jakie są zasady rozliczania różnic inwentaryzacyjnych,
• czy materiały reklamowe należy inwentaryzować,
• czy można potwierdzić salda z kontrahentami w listopadzie (np. na 30 listopada) w ramach obowiązkowego przeprowadzenia inwentaryzacji na 31 grudnia.
Szkolenie aktualne
na dzień 08.12.2025
Data dodania: 10.12.2019
Czas: 50 minut 38 sekund
Autor:
Kurs zawiera:
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00



