Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 05-05-2024
Porada aktualna na dzień 05-05-2024
Data publikacji: 2021-02-17

Kiedy nie ma obowiązku wystawienia faktury „końcowej”

PROBLEM

Spółka działająca pod firmą: C. Sp. z o.o. jest czynnym podatnikiem VAT będącym polskim rezydentem podatkowym. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie świadczenia na rzecz klientów usług retargetingu cyfrowego w oparciu o tzw. real-time bidding technology w cyfrowych sieciach reklamowych. W ramach swojej działalności grupa kapitałowa, której częścią jest spółka, wypracowała wiele rozwiązań w postaci algorytmów i programów służących do rozwoju strategii marketingowych w Internecie.

Spółka w odniesieniu do zasad płatności stosuje różne modele współpracy z klientami. Model najczęściej wykorzystywany polega na otrzymywaniu płatności z dołu za wykonane usługi w miesięcznych okresach rozliczeniowych. Istnieją jednak przypadki, gdy spółka zobowiązuje kontrahenta do zapłaty wynagrodzenia z góry. Zgodnie ze wzorem stosowanej umowy przysługuje miesięczne wynagrodzenie za świadczone usługi, które jest „zapłacone przez Klienta z góry na podstawie wystawionej faktury pro forma. Wynagrodzenie będzie rozliczane transakcjami zrealizowanymi w ramach transakcji, w każdym miesiącu trwania kampanii.”.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00