Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 16-06-2024
Porada aktualna na dzień 16-06-2024
Data publikacji: 2021-11-19

Jak postąpić w przypadku pomniejszenia wartości towaru w procedurze WDT z tytułu reklamacji

PYTANIE

Dokonujemy sprzedaży WDT dla kontrahenta z Niemiec. Kontrahent nie do końca jest zadowolony z towaru, przyjmuje go, ale pomniejsza o reklamację, na którą nie wystawia noty,. Czy my, jako sprzedawca, mamy prawo wystawić dokument, który potwierdzi tę reklamację i dla nas będzie to prawomocny dokument pozwalający rozliczyć tą fakturę z pomniejszeniem o tę reklamację? 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00