Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 14 stycznia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-2.440.328.2021.3.IM

WIS usługa – umieszczanie na ekranie kinowym przed seansami materiałów reklamowych (plansze, spoty).

Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową, i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 20 września 2021 r. (data wpływu 23 września 2021 r.) uzupełnionego pismami: z dnia 29 listopada 2021 r. (data wpływu 2 grudnia 2021 r.) oraz z dnia 30 grudnia 2021 r. (data wpływu 5 stycznia 2022 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.

Przedmiot wniosku: usługa – umieszczanie na ekranie kinowym przed seansami materiałów reklamowych (plansze, spoty)

Opis usługi: Usługa – polega na umieszczeniu na ekranie kinowym, przed seansami, materiałów reklamowych (plansze, spoty). Usługa jest realizowana na podstawie umowy z kontrahentem.

Reklamy wyświetlane są w okresach wskazanych przez klienta, najczęściej w modułach tygodniowych od (…) do (…). Klient może przekazać Wnioskodawcy maksymalnie (…) minut reklam na jeden film emitowany w kinie oraz wskazuje kolejność emisji reklam i wybiera blok reklamowy, w którym ma być wyświetlana każda reklama.

Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za skuteczne i zgodne z prawem nabycie praw do materiałów reklamowych. Wnioskodawca może odmówić wyświetlania reklam, gdy naruszają zakazy reklamy określone przez prawo, mają charakter reklamy partii politycznych lub charakter religijny, zawierają reklamę konkurenta Wnioskodawcy. Może również odmówić emisji przed filmami przeznaczonymi dla dzieci poniżej (…) roku życia jeżeli uzna, że jej treść jest nieodpowiednia dla wskazanej grupy wiekowej. Rolą Wnioskodawcy jest zapewnienie dostępności ekranu oraz emisja otrzymanych materiałów zgodnie z wytycznymi klienta.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00