Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27 stycznia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-2.4012.737.2020.2.KT

w zakresie opodatkowania podatkiem VAT usług świadczonych przez Wnioskodawcę na rzecz Spółki włoskiej

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 14 października 2020 r. (data wpływu 23 października 2020 r.), uzupełnionym pismem z dnia 9 stycznia 2021 r. (data wpływu 9 stycznia 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT usług świadczonych przez Wnioskodawcę na rzecz Spółki włoskiej – jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 października 2020 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT usług świadczonych przez Wnioskodawcę na rzecz Spółki włoskiej. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 9 stycznia 2021 r. poprzez doprecyzowanie opisu sprawy.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Zainteresowany świadczy w ramach prowadzonej działalności gospodarczej osoby fizycznej, na podstawie zawartej umowy, usługi na rzecz włoskiej spółki z o.o. (…). Spółka zleceniodawca ma główną siedzibę we Włoszech, gdzie również jest zarejestrowana jako podatnik podatku od wartości dodanej.

Spółka ta zajmuje się:

  1. dystrybucją i dostawą cyfrowych kart podarunkowych marek trzecich dla potrzeb programów lojalnościowych, motywacyjnych i kafeteryjnych w różnych krajach,
  2. dostawą systemów informatycznych do obsługi i zarządzania kartami podarunkowymi oraz modułów sklepu internetowego do sprzedaży kart podarunkowych w Internecie.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00