Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14 stycznia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDWT.4011.313.2021.1.MJA

Opodatkowanie ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych.

Szanowna Pani,

stwierdzam, że Pani stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

12 listopada 2021 r. wpłynął Pani wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych. Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Jest Pani osobą fizyczną prowadzącą od dnia (…) 2017 r. działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Jest Pani podatnikiem podatku od osób fizycznych (PIT). Przedmiotem Pani działalności gospodarczej jest świadczenie kompleksowej usługi organizacji zaopatrzenia i sprzedaży, w skład której wchodzą m. in. następujące czynności:

    organizowanie zakupów i sprzedaży poprzez kontakt z klientami zleceniodawcy (aktywnymi oraz nieaktywnymi);

    przesyłanie oferty/cennika zleceniodawcy czy analizę oferty/cennika dostawców;

    przygotowywanie zestawień, rozliczeń, tabel, prezentacji wg. wytycznych zleceniodawcy (np. zestawienie cen surowców lub rozliczenie zrealizowanych zadań);

    organizowanie zaopatrzenia materiałów podstawowych i pomocniczych do produkcji (zbieranie ofert różnych dostawców i przedkładanie ich do wyboru/akceptacji zleceniodawcy; składanie zamówień w imieniu zleceniodawcy na podstawie jego wytycznych);

    odpowiadanie na pytania klientów zleceniodawcy (telefonicznie lub mailowo) - zarówno w zakresie zaopatrzenia, jak i sprzedaży;

    weryfikacja dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia zakupu lub sprzedaży (sprawdzanie kompletności załączników i skanowanie projektów);

    generowanie listów przewozowych do wysyłek zamówień, weryfikacja ich w przypadku zamówień zakupowych u klienta;

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00