Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 1 marca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.1136.2021.2.MM

ustalenie właściwej stawki ryczałtu z tytułu świadczonych usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

26 listopada 2021 r. wpłynął Pana wniosek z 26 listopada 2021 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia właściwej stawki ryczałtu z tytułu świadczonych usług w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 28 stycznia 2022 r. Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Wnioskodawca prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej osiąga przychody z tytułu świadczenia usług o różnorodnym charakterze.

Jednym ze źródłem przychodu Wnioskodawcy jest świadczenie usług odpłatnego terminowego powstrzymywania się od dokonywania czynności konkurencyjnych („Usługi Powstrzymywania się”) wobec działalności:

a)usługobiorcy - spółki z ograniczoną odpowiedzialnością („Spółka 1”),

b)usługobiorcy - spółki z ograniczoną odpowiedzialnością („Spółka 2”).

Spółka 1 prowadzi działalność gospodarczą w zakresie marketingu bezpośredniego polegającą na:

a)pozyskiwaniu w Internecie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, przy wykorzystaniu wewnętrznie wytworzonego i unikalnego know-how obejmującego:

·metody pozyskiwania danych osobowych,

·wiedzę i doświadczenie w zakresie reklamy i marketingu oraz potrzeb kontrahentów, pozwalające na optymalizację tych metod,

·rozwiązania informatyczne,

·rozwiązania prawne;

b)wykorzystywaniu danych osobowych znajdujących się w bazach danych Spółki na  potrzeby marketingu i reklamy klientów, przy wykorzystaniu wewnętrznie wytworzonego i unikalnego know-how obejmującego:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00