Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 29 marca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDWT.4011.60.2022.2.RS

Opodatkowanie uzyskiwanych przychodów z tytułu świadczonych usług pośrednictwa komercyjnego w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w zryczałtowanym podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

23 stycznia 2022 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczący zryczałtowanego podatku dochodowego od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne w zakresie możliwości opodatkowania uzyskiwanych przychodów z tytułu świadczonych usług w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 8,5%.  Wniosek został uzupełniony w dniu 9 marca 2022 r. (data wpływu).

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Prowadzi Pan działalność gospodarczą pod nazwą „S.” wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP …, REGON …. Jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy usługi na rzecz innych przedsiębiorców (usługobiorców) obejmujące następujące czynności:

wyszukiwanie usługodawców, wykonawców na podstawie przedstawionych przez usługobiorców kryteriów i w tym zakresie m. in. weryfikacja ofert na rynku usług danej branży (tzw. research), opracowywanie listy klientów, do których usługobiorca wystąpi z kompleksowymi ofertami współpracy, opracowanie narzędzi sprzedażowych dla usługobiorcy, w tym oferty produktowe;

kontaktowanie się z usługodawcami/wykonawcami w celu uzyskania oferty i sprawdzenia dostępności terminów;

przedstawienie oferty klientowi usługobiorcy i pozyskiwanie klientów dla usługobiorcy (aktywna sprzedaż w obszarze mediów oraz eventów);

budowanie relacji z klientami oraz dostawcami usługobiorcy, w tym grupami mediowymi, dokonywanie ustaleń dotyczących warunków współpracy;

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00