Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23 maja 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.217.2022.2.AA

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na działania związane z programem lojalnościowym.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

W dniu 14 lutego 2022 r. wpłynął Pana wniosek z 14 lutego 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych. Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 16 maja 2022 r. (wpływ 16 maja 2022 r.). Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

W dniu 4 października 2019 r. p. A (dalej: „Podatnik” lub „Wnioskodawca”) zawarł wraz z p. B spółkę C Spółka Jawna (dalej: „Spółka” lub „C” lub „Usługodawca”). Spółka jest zarejestrowana jako czynny podatnik podatku VAT. Spółka zawarła umowę (dalej: „Umowa”) z producentem wyrobów (dalej: „Usługobiorca” lub „Producent”), na podstawie której zobowiązała się świadczyć na rzecz Usługobiorcy usługi związane z działalnością Grupy Zakupowej Klientów, w tym usługi związane z koordynowaniem funkcjonowania Grupy Zakupowej Klientów oraz z optymalizacją współpracy Członków Grupy z Usługobiorcą.

W szczególności, Spółka zobowiązała się świadczyć na rzecz Usługobiorcy następujące usługi:

1.systematyczne wizyty u Klientów,

2.tworzenie miesięcznych raportów i analiz dotyczących Klientów, w tym przekazywanie Producentowi uwag Członków Grupy dotyczących warunków współpracy z Producentem, istotnych z punktu widzenia funkcjonowania Grupy Zakupowej Klientów,

3.analiza potencjału rynku zakupu Produktów,

4.budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, w tym w szczególności Członkami Grupy,

5.inicjowanie projektów wspierających wzrost sprzedaży zgodnie z obowiązującymi założeniami marketingowymi Producenta,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00